نسخه‌ی PC بازی Quantum Break با مشکلات مختلفی همراه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی PC بازی Quantum Break از مشکلاتی مانند افت فریم‌ریت، کیفیت پایین تصاویر، داشتن مشکلات زیاد با سخت افزارهای Nvidia و نبود دکمه‌ی خروج از بازی رنج می‌برد.

بازی Quantum Break چند روز پیش برای کنسول ایکس باکس وان و کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی PC این بازی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که موجب اعتراض کاربران شده است. یکی از این مشکلات عدم اجرای بازی در حالت ۶۰ فریم برثانیه روی نمایشگرهای ۶۰ هرتز است. حتی اگر کارت گرافیکی Titan X شرکت Nvidia را هم داشته باشید، روی نمایشگرهای ۶۰ هرتز نمی‌توانید این بازی را روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا کنید.

این بازی به شکلی ساخته شده که بتواند به بهترین شکل روی کنسول ایکس باکس وان اجرا شود و زمان کمی برای ساخت نسخه‌ی کامپیوتر آن صرف شده است. این بازی که از جمله عنوان‌های عرضه شده از طرف مایکروسافت برای «برنامه‌های همگانی» (Universal Windows Platform) است و قرار بود که نمایش خوبی روی کامپیوترهای شخصی داشته باشد. این بازی بیانگر این موضوع است که ساخت برنامه‌ها و بازی‌های مختلف به شکل برنامه‌های همگانی که روی تمام پلتفرم‌های مایکروسافت اجرا شوند هم نیاز به بهینه‌سازی‌های خاص دارند.

برای تجربه‌ی این بازی روی کامپیوترهای شخصی نیاز به کامپیوتر قدرتمندی دارید و به همین دلیل افرادی که این بازی را خریداری کرده‌اند از مشکلات موجود در این بازی ناراضی هستند.

البته شرکت Nvidia با عرضه‌ی درایورهای جدید برای کارت‌های گرافیکی GTX 970  و مدل‌های بالاتر می‌تواند بسیاری از مشکلات این بازی را برطرف کند. بسیاری از کاربران گفته‌اند که این عنوان روی کارت گرافیکی AMD R9 390 عملکرد بهتری دارد.

همچنین مشکلات این بازی به صورتی هستند که سازندگان می‌توانند به راحتی آن‌ها را برطرف کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی عملکرد این عنوان روی PC را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه