مشکلات نوت ۷ باعث افزایش تقاضای گلکسی S7 Edge شده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به فراخوان سامسونگ صاحبان گلکسی نوت ۷ قرار است گوشی‌هاشان را پس بدهند و این بار دیگر از این گوشی‌ها استفاده نکنند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران این گوشی به دستگاه‌های جدیدی نیاز پیدا کنند. حال سوال اینجاست که کاربران اعتمادشان را به برند سامسونگ از دست داده‌اند و سراغ گوشی‌های اندرویدی دیگر یا آیفون می‌روند یا اینکه هنوز به سامسونگ اعتماد دارند و یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت را خریداری خواهند کرد.

یک گزارش که کاربران را در کشور تایوان مورد بررسی قرار داده نشان می‌دهد که کاربران در این کشور کاملا به برند سامسونگ وفادار خواهند ماند. در واقع ۹۰ درصد از کسانی که گلکسی نوت ۷ شان را در تایوان بازگردانده‌اند خواسته‌اند که به جای آن یک گلکسی S7 Edge بگیرند و تمام پول‌شان را پس نگرفته‌اند.

این موضوع باعث تمام شدن موجودی گلکسی S7 Edge در این کشور شده است و حال کاربران باید منتظر بمانند تا دستگاه‌های جدیدی در دسترس‌شان قرار بگیرند.

سامسونگ دو گوشی در اختیار کاربران قرار داده تا به جای نوت ۷ یکی از آن‌ها را انتخاب کنند؛ یکی از این گوشی‌ها نوت ۵ است و دیگری گلکسی S7 Edge. با توجه به اینکه گلکسی S7 Edge در بین این گوشی‌ها مدل جدیدتری است طبیعی است که کاربران تمایل دارند این گوشی را دریافت کنند. ظاهرا پس از دریافت هر کدام از این دو گوشی مقداری هم به آن‌ها پول پس داده می‌شود تا فاصله قیمتی نوت ۷ با هر یک از این دو گوشی به این شیوه جبران شود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. محمدرضا

    خوشحالم حقارت سامسونگ رو میبینم.

    1. ح.م

      حقارت؟؟؟
      سامسونگ شاهه

  2. Next is Now

    بنازم محبوبیتت رو سامسونگ ؛ با وجود چنین اتفاقی باز هم مشتریان وفادارت سراغ S7 EDGE رفتن و حاضر نشدن گوشی های کپل و سایر کمپانی ها رو بخرن !

  3. سالار

    هم‌اکنون پایتخت تایوان، شهر تایپه با ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد.

  4. سام

    تایوان؟ اصلا چقدر جمعیت داره!

    کلا ایفون وقتی سامسونگ رو خرید همه چی با کیفیت میشه

    1. سام

      تایوان؟ اصلا چقدر جمعیت داره!

      کلا اپل وقتی سامسونگ رو خرید همه چی با کیفیت میشه

      1. آلبر

        اشتباه نکنید! به فرض اینکه سامسونگ بخش موبایلشو به اپل بفروشه، مطمئن باشید بازار بدون رقابت در نهایت باعث کاهش کیفیت و نوآوری و افزایش قیمت ها می شود و مصرف کننده نهایی ضرر خواهدکرد. به عنوان یک کاربر محصولات اپل همیشه برای رقیبان محصولاتش – مخصوصا سامسونگ – آرزوی موفقیت می کنم چون مطمئنم در این رقابت من مصرف کننده برنده ام. ضمنا عاشق محصولات خوب اپل هستم ولی چون سهام دار این شرکت نیستم پس تعصبی هم ندارم.

    2. مسلم بیگ زاده

      تایوان حدود ۲۳ میلیون نفر جمعیت داره، البته آمار جدید نیست

    3. سان

      آره مثل یه رویا.
      رویا خرید سانسونگ!

    4. ماس

      اولا آیفون که شرکت نیست سامسونگ رو بخره
      دوما سامسونگ مگه فروشیه؟
      سوما انقدر کم ارزش نیست که اصلا به فکر فروشش باشه
      چهارما اپل واسه خریدن سامسونگ اول باید کارخونه خودشو بفروشه…
      آیفون بره خودشو درست کنه که گوشیاش خم نشن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه