مشکلات Moto: اخراج تعداد زیادی از کارمندان بخش موبایل لنوو

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتشار یکی دو خبر، شرکت لنوو امروز رسما تایید کرد که می‌خواهد تعداد زیادی از کارمندان‌اش را اخراج کند. البته این شرکت گفته است که کمتر از ۲ درصد از کارمندان شرکت لنوو تحت تاثیر این تغییرات درون‌سازمانی قرار خواهند گرفت. با این حال، شرکت لنوو بیش از ۵۵ هزار کارمند دارد و دو درصد این رقم، عدد کمی نخواهد بود.

شرکت لنوو سال گذشته هم ۳۲۰۰ نفر از کارمندان شرکت‌اش کم کرده بود.

نکته‌ی مهم این جا است که شرکت لنوو، می‌خواهد این تغییرات را در بخش گوشی‌های موبایل خودش انجام دهد و تمام افرادی که اخراج خواهند شد، از بخش موبایل هستند. شرکت لنوو نگفته است که دقیقا چه تعدادی از کارمندان Moto را اخراج خواهد کرد.

شرکت لنوو سال گذشته هم ۳۲۰۰ نفر از کارمندان شرکت‌اش کم کرده بود. در بیانیه‌ی لنوو، این شرکت به این موضوع اشاره کرده است که اخراج کارمندان، در راستای ادغام بیشتر Moto و لنوو صورت می‌گیرد و در نتیجه، برای رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند بهتر خواهد بود.

خرید شرکت Moto از سوی لنوو، نتایج خوبی را برای هیچ کدام از شرکت‌ها در بر نداشته است. با اینکه Moto سال گذشته گوشی بسیار خوب Moto Z را عرضه کرد، اما با این حال هنوز هم توانایی رقابت در بازار امروز گوشی‌های هوشمند را ندارد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza.A

    لنوو موتورولا رو داره نابود می کنه. کاش یک شرکت بزرگ مثل سامسونگ موتورولا رو بخره و به موتورولا کمک کنه. سامسونگ و موتورولا در کنار هم فعالیت کنن و از پتنت های هم استفاده کنن عالی می شه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه