مشکل مارادونا و کونامی بیرون از دادگاه حل شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«دیگو مارادونا» و شرکت بازی‌سازی کونامی، طبق گزارشی مشکلات اخیر خودشان را حل کرده‌اند. خبرگزاری El Eco de Tandil گزارش داده است که مشکلات مارادونا و تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer، خارج از دادگاه حل شده است.

«تاکایوکی کوبو»، مدیر بخش بازی‌های ویدیویی کونامی، شخصا به آرژانتین سفر کرد تا مشکل را حل کند.

کونامی قرار است که به خاطر استفاده از اسم و ظاهر مارادونا در مجموعه‌ی Pro Evolution Soccer، مبلغی به این بازیکن افسانه‌ای پرداخت کند؛ با این حال، میزان این رقم مشخص نشده است. طبق قرارداد جدیدی که مارادونا و کونامی با یکدیگر امضا کرده‌اند، کونامی می‌تواند تا سال ۲۰۲۰ از چهره و اسم مارادونا در بازی‌اش استفاده کند. این فوتبالیست آرژانتینی هم‌چنین خودش بازی Pro Evolution Soccer را تبلیغ خواهد کرد.

شکایت مارادونا از کونامی بسیار جدی بود؛ طوری که این فوتبالیست وکیل خودش را ماه گذشته به امریکا فرستاده بود تا علیه کونامی مدارک جمع کند. وکیل مارادونا متوجه شده بود که به غیر از مارادونا، حداقل دو بازیکن دیگر هم هستند که کونامی بدون کسب اجازه، از اسم و چهره‌ی آن‌ها استفاده کرده است.

برخورد کونامی با این موضوع بسیار جدی بود. «تاکایوکی کوبو»، مدیر بخش بازی‌های ویدیویی کونامی، شخصا به آرژانتین سفر کرد تا مشکل را حل کند.

مارادونا گفته است پولی که از کونامی می‌گیرد را تمام و کمال به سازمان‌های خیریه اهدا خواهد کرد.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه