معرفی بازی نوروزی: Life is Strange

۴ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

اگر بازی‌هایی که در روزهای قبل به شما معرفی کردیم را دوست نداشتید یا فرصت پیدا نکردید آن‌ها را بازی کنید، امروز هم یک پیشنهاد دیگر برای شما داریم. بازی Life is Strange از جمله عنوان‌هایی به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۵ سر و صدای زیادی به پا کرد.

این بازی در ابتدا به صورت سریالی برای کنسول‌های بازی مختلف عرضه شد؛ اما چند ماه پیش نسخه‌ی فیزیکی آن برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ راهی بازار شد. بازی Life is Strange یک عنوان ماجراجویی خواهد بود که تصمیماتی که گیمرها در جریان بازی می‌گیرند، روی داستان تاثیر مستقیم می‌گذارند و روند بازی را تغییر می‌دهند.

داستان بازی ماجراهای شخصیتی به نام «مکس» (Max) را روایت می‌کند که می‌تواند زمان را کنترل کند. او این توانایی را دارد که زمان را به عقب برگرداند و از بروز اتفاقات مختلف جلوگیری کند. بازی‌کننده‌ها در زمان بازی با اتفاقات مختلفی مواجه می‌شوند که می‌توانند آن‌ها را با کنترل زمان تغییر دهند. هر کاری که در بازی انجام می‌دهید و تغییری که در آن ایجاد می‌کنید تاثیر متفاوتی در ادامه‌ی داستان می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود که بخواهید زمان را به عقب برگردانید تا اتفاقات جور دیگری رقم بخورند. روند ماجراجویی بازی پس از چند دقیقه که از شروع بازی می‌گذرد، شما را جذب خودش خواهد کرد.

این بازی توسط استودیوی Dontnod Entertainment ساخته شده که قبلا عنوان Remember Me را برای کنسول‌های پلی استیشن ۳ و ایکس باکش ۳۶۰ ساخته شده بود. اگر به دنبال بازی‌های اکشن نیستید و می‌خواهید یک عنوان متفاوت تجربه کنید، Life is Strange را در زمان باقی‌مانده از تعطیلات نوروز بازی کنید.

نام بازی: Life is Strange

سبک: ماجراجویی

سازنده:‌ Dontnod Entertainment

ناشر: Square Enix

پلتفرم: Xbox 360، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 3، PC

‌‌‌‌‌‌‌

Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange
Life is Strange

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Sina

    قدرت انتخاب بالا در خیلی از جزئیات بازی رو بسیار جذاب کرده. همچنین داستان جالب و هیجان انگیزی داره. حتما پیشنهاد می کنم بازی کنید

  2. Avatar فیلم دوبله

    پلاتش کردم.

    واقعا محشره

  3. Avatar حامد

    عالیه.. بیشتر از اینکه بازی باشه یه فیله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه