معرفی بازی نوروزی: Overwatch

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «بلیزارد» (Blizzard) را بیشتر با مجموعه بازی‌های «دنیای وارکرفت»، «دیابلو» و «استارکرفت» می‌شناسیم؛ طوری که می‌توانیم به سادگی بگوییم تمام بازی‌های این شرکت را بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژی تشکیل داده‌اند. بلیزارد با ساخت Overwatch، برای اولین بار به ساخت یک اکشن اول شخص دست زده است و نتیجه‌ی نهایی، مثل دیگر بازی‌های این شرکت از آب درآمده است: Overwatch یکی از بهترین بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین حال حاضر است.

Overwatch یک اکشن اول شخص قهرمان-محور است؛ طوری که بازی بیش از ۲۰ قهرمان مختلف را در مقابل‌تان قرار می‌دهد و شما از بین آن‌ها، یکی را انتخاب می‌کنید و در تیم‌های شش نفره، مقابل همدیگر بازی می‌کنید.

قهرمان‌های Overwatch هر کدام قابلیت‌ها و تخصص‌های خاص خودشان را دارند. بازی کردن با هر قهرمان Overwatch، تجربه‌ای متفاوت به شما ارایه می‌دهد. طوری که باید با هر قهرمان بازی زمان صرف کنید و نحوه‌ی بازی کردن با او را یاد بگیرید.

Overwatch مثل دیگر بازی‌های چند نفره، بخش‌های مختلف و زیادی ندارد، اما بخش‌های فعلی‌اش آن‌قدر خوب و سرگرم‌کننده هستند که نه بازی‌کننده‌ها و نه بلیزارد، تصمیم ندارند تا هسته‌ی بازی را تغییر دهند و فقط به بازی، شخصیت اضافه می‌کنند.

بالانس بودن شخصیت‌های Overwatch، مهم‌ترین بخش این بازی است و بلیزارد به خوبی از پس متعادل کردن کاراکترها برآمده است.

اگر اکشن اول شخص دوست دارید و با این موضوع که بازی، بخش داستانی ندارد، مشکلی ندارد، حتما به بازی کردن Overwatch فکر کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

نام بازی: Overwatch

تهیه کننده: Blizzard Entertainment

سازنده: Blizzard Entertainment

پلتفرم: PS4، Xbox One، PC

‌‌‌‌‌‌‌‌

   ‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه