معرفی بازی نوروزی: Resident Evil 7

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

به جرات می‌توانم بگویم که بازی رزیدنت اویل ۷ یکی از بهترین بازی‌هایی است که در چند ماه گذشته راهی بازار شده و واقعا ارزش نه تنها یک بار، بلکه چند بار بازی کردن را دارد. این بازی چند وقتی می‌شود که راهی بازار شده و ما هم کلی درباره‌ی این بازی و ویژگی‌های جالب توجهی که دارد صحبت کردیم؛ اما تعطیلات عید زمان مناسبی برای تجربه‌ی این بازی به حساب می‌آید. چه برای افرادی که آن را بازی نکرده‌اند و چه برای افرادی که دوست دارند دوباره‌ این بازی را تجربه کنند تا با بخش‌های عجیب و قریب آن بیشتر آشنا شوند.

بازی با یک تغییر روند بسیار اساسی شما را درگیر خودش می‌کند و همین تغییر هم باعث شده که علاقه‌مندان زیادی به دست بیاورد. شاید آن اوایل که رزیدنت اویل ۷ معرفی شده بود، فکرش را نمی‌کردیم که تغییر سبک آن این‌قدر مورد استقبال قرار بگیرد و خود ما هم کلی با آن ارتباط برقرار کنیم.

خوشبختانه این بازی برای همه‌ی پلتفرم‌های بازی هم عرضه شده و می‌توانید آن را روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی تجربه کنید. البته اگر دوست دارید خیلی بیشتر از این بازی بترسید، می‌توانید رزیدنت اویل ۷ را با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR تجربه کنید.

بازی از نظر داستان و روند گیم‌پلی شما را جذب خودش می‌کند. روند بازی به شکل شماره‌های اول، دوم و سوم این مجموعه درآمده و به همین دلیل برای پیشرفت در مراحل مختلف بازی باید حسابی به دنبال آیتم‌های مختلف باشید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید معماهای بازی را حل کنید. نباید این موضوع را هم نادیده بگیرید که مبارزه با غول‌آخرهای بازی آن‌قدر هیجان انگیز هستند که دوست دارید آن‌ها را چندین‌بار تجربه کنید. بدون شک رزیدنت اویل ۷ یکی از انتخاب‌های خوبی خواهد بود که می‌تواند برای عید حسابی سرگرم‌تان کند.

‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Resident Evil 7

تهیه کننده: Capcom

سازنده: Capcom

سبک: ترسناک

پلتفرم: PC – Xbox One – PlayStation 4

‌‌‌

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    عجیب و غریب!

  2. Avatar یه مسافر

    ممنون لطفا سیستم مورد نیازش رو هم بزنید

    1. امیرحسین میرزایی امیرحسین میرزایی

      می‌توانید از لینک زیر سیستم مورد نیاز بازی را ببینید:
      https://www.digikala.com/mag/مقاله-article/ترسیدن-آماده-شوید؛-resident-evil-7/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه