معرفی برندهای معروف لوازم التحریر (تضمین کیفیت)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

امروز کمتر اثری از کتاب‌های درسی و وسایل و لوازم‌التحریرهایی که زمانی نه‌چندان دور بازار را قبضه کرده بودند باقی مانده است. دفترمشق‌های «۱۰۰ برگ» و آن معلم گرافیکی پای تخته جای خود را به دفترهای فانتزی رنگارنگ داده‌اند. دیگر خبری از تراش‌های شمشیرنشان و آینه‌دار نیست، مدادهای شترنشان و پاک‌کن‌های آبی و نارنجی پلیکان به فراموشی سپرده‌ شده‌‌اند و جامدادی‌های آهنربایی، لیوان‌‌های تاشو و سازدهنی و خودکارهای قدیمی چندرنگی را که با فشار دکمه رنگ‌های آن‌ها عوض می‌شد، در کم‌تر فروشگاه لوازم‌التحریری می‌توان یافت. امروز اما ابزارهای تحریر با برندهای مختلف‌شان بسیار فراتر از این چند قلم کالا و چند عنوان محدود رفته‌اند. هر وسیله‌ای را می‌توان از بین ده‌ها برند مختلف و صدها کالای مشابه انتخاب کرد. شناخت این برندها و آگاهی از محدوده‌ی فعالیت‌شان به خرید بهتر ما کمک خواهد کرد. صفحات پیش رو به همین منظور برای شما تدارک دیده شده است.

Brands_1_No10

CARAN d’ACHE

«کارن‌داش» یک شرکت سوئیسی است که سابقه‌ای ۱۰۰ساله‌ در زمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر اداری، تحصیلی و حرفه‌ای دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت در بازار‌های جهانی تضمین ‌شده‌است.

کالاهای خوش‌ساخت کارن‌داش قیمت بسیار مناسبی دارند. از محصولات کارن‌داش می‌توان به انواع مدادرنگی، خودکار، مداد نوکی و… اشاره کرد. در جشنواره‌ی فروش لوازم‌التحریر می‌توانید محصولات با‌کیفیت کارن‌داش را از دیجی‌کالا تهیه کنید.

‌ ‌

Brands_2_No10

EUROPEN

برند:  «یوروپن» (Europen) در سال ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شد. این برند اولین فعالیت تجاری مشترک کشور‌های اروپایی بعد از تشکیل اتحادیه‌ی اروپا بود.

«یوروپن»  بیش از ۱۵ سال است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت خودکار و روان‌نویس‌های کلاسیک و حرفه‌ای، فعالیت‌ گسترده‌ای در بازار‌های جهانی به‌ویژه اروپا انجام می‌دهد. تمرکز اصلی یوروپن روی طراحی محصولات خاص و منحصر‌به‌فرد است. در لیست محصولات این برند اروپایی، ست‌های روان‌نویس و خودکار مخصوص هدیه هم دیده می‌شود. در صفحه‌ی پیش  ‌رو با بهترین محصولات یوروپن در جشنواره‌ی فروش لوازم التحریر دیجی‌کالا آشنا شوید.

‌ ‌
Brands_3_No10

OWNER

«اونر» (Owner) سال‌هاست که لوازم‌التحریر تولید می‌کند. این شرکت کره‌ای از اعتبار زیادی در بازار‌های جهانی بهره می‌برد.

«اونر» (Owner) یک شرکت کره‌ای است که درزمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم‌التحریر فعالیت می‌کند. اونر همواره سعی کرده تا محصولاتی مقرون‌به‌صرفه همراه با کیفیت ساخت مناسب را به بازار‌های جهانی عرضه کند؛ درنتیجه لوازم‌التحریر تولیدی این شرکت کره‌ای، برای عموم مردم و حتی حرفه‌ای‌ها بسیار کاربردی و مناسب است. در نظر داشته باشید که محصولات شرکت اونر در بازار ایران با تنوع بسیار بالایی عرضه می‌شود. در صفحه‌ی پیش رو، با بهترین محصولات اونر در جشنواره‌ی فروش لوازم التحریر دیجی‌کالا آشنا شوید.

‌ ‌

Brands_4_No10

FABER-CASTELL

چه کاربر عادی باشید چه حرفه‌ای، فابر کاستل  برای شما ساخته‌ شده است.

«فابر کاستل» (Faber-Castell) یکی از نام‌آشناترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم‏التحریر در جهان است. این شرکت آلمانی، هم‌زمان با  تولید لوازم‌التحریر کاربردی برای عموم، به‌صورت اختصاصی محصولاتی برای حرفه‌ای‌ها تولید می‌کند. در صفحات پیش ‌رو با بهترین محصولات فابر کاستل آشنا خواهید شد و می‌توانید در جشنواره‌ی فروش لوازم‌التحریر فابر کاستل، از میان لوازم‌التحریر، لوازم نقاشی، نقشه‌کشی ساختمان، طراحی یا هر کار تخصصی دیگری انتخاب و خرید کنید.

‌ ‌

Brands_5_No10

STAEDTLER

«استدلر» (Staedtler) در سال ۱۸۳۵ میلادی در شهر نورنبرگ آلمان تاسیس شد. «جی ‌اس استدلر» (J.S Staedtler) موسس این شرکت بزرگ است. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر در سراسر جهان در حال فعالیت برای این شرکت  هستند.

«استدلر» (Staedtler) یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در بازار‌های جهانی و هم‌چنین ایران است. این شرکت بزرگ آلمانی، بیش از یک قرن است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم‌التحریر کاربردی و حرفه‌ای، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. از مداد‌پاک‌کن‌ها و خودکار‌های فانتزی گرفته تا لوازم حرفه‌ای نقشه‌کشی و طراحی، همه از محصولات باکیفیت و خوش‌ساخت استدلر هستند. در صفحه‌ی پیش  ‌رو، با بهترین محصولات استدلر در دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

‌ ‌

Brands_6_No10

SCHNEIDER

شرکت «اشنایدر»  سال ۱۹۳۸ در کشور آلمان تأسیس شد. بعد از پایان جنگ جهانی دوم، تا مدت زمان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشت اما پس از سامان گرفتن کشور آلمان این شرکت هم به روز‌های خوب اش بازگشت.

«اشنایدر» (Schneider) یک شرکت بزرگ آلمانی است که در زمینه‌ی ساخت لوازم‌التحریر، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. محصولات این شرکت آلمانی، کیفیت ساخت و تنوع بسیار بالایی دارند. از مداد سیاه معمولی گرفته تا روان‌نویس‌های حرفه‌ای و از سوی دیگر ماژیک‌های مخصوص نقاشی تا دیگر لوازم‌التحریر، همه و همه در لیست محصولات اشنایدر یافت می‌شوند. در مطلب پیش رو، با بهترین محصولات اشنایدر در جشنواره‌ی فروش لوازم‌التحریر دیجی‌کالا آشنا شوید.

‌ ‌‌

Brands_7_No10

PEBEO

«پ‌ب‌او» (Pebeo) سال ۱۹۱۹ میلادی کشور فرانسه تاسیس شد. در آن زمان فعالیت اصلی این شرکت در زمینه‌ی تولید مواد شیمیایی بود. از سال ۱۹۳۴ فعالیت اصلی «پ‌ب‌او»  در زمینه‌ی تولید رنگ آغاز شد.

«‍ پ ب او» (Pebeo)، یک شرکت فرانسوی است که کار اصلی‌اش، تولید انواع رنگ‌های حرفه‌ای، گواش و غیره است؛ درنتیجه طراحان و نقاش‌های حرفه‌ای، بازار هدف این شرکت فرانسوی هستند. به‌طورکلی محصولات «‍ پ ب او»  از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره‌ می‌برند و در مقایسه‌ باکیفیت بالایشان، قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارند. در صفحه‌ی پیش رو، با بهترین محصولات «‍ پ ب او» در دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

‌ ‌

Brands_8_No10

PULSE

«پالس» (Pulse)،  یک شرکت هندی است که بیش ۱۰ سال  است که درزمینه‌ی تولید کیف‌های اداری و مدرسه فعالیت می‌کند. این شرکت چهار نمایندگی در کشور هند دارد.

«پالس» (Pulse)، یک شرکت هندی است که انواع کیف‌های اداری و تحصیلی را باکیفیت ساخت بالا تولید می‌کند. کیف‌کولی‌های طرح دار مخصوص بچه‌ها گرفته تا کیف‌های اداری شیک و رسمی، از محصولات این شرکت هندی هستند. از نکات مثبت محصولات این شرکت می‌توان به تنوع بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد. در صفحه‌ی پیش رو، با بهترین محصولات پالس در دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

‌ ‌

Brands_9_No10

DELI

شرکت «دلی» (deli) در سال ۱۹۸۸ میلادی در کشور چین تاسیس شد.  «نین بودلی» (Ningbo deli)رهبر و مؤسس این شرکت چینی در آن زمان بود.

«دلی» (Deli) درزمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر برای کاربرد‌های تحصیلی و اداری، فعالیت دارد. محصولات دلی بسیار متنوع‌اند. از تولیدات این شرکت می‌توان به پوشه، جامدادی، منگنه، تراش و غیره اشاره کرد. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد محصولات دلی، قیمت بسیار مناسب‌شان در مقایسه باکیفیت‌ بالای آن‌هاست. در صفحه‌ی پیش ‌رو، با بهترین محصولات دلی در دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

‌ ‌

Brands_10_No10

SCHMINKE

«اشمینک»  در سال ۱۸۸۱ میلادی توسط «هرمن اشمینک» و «جوزف هورادام»  در آلمان تاسیس شد. حوزه‌ی اصلی فعالیت این شرکت، تولید برای طراحان و نقاشان  حرفه‌ای است.

«اشمینک» (Schmincke)، نامی آشنا در صنعت رنگ‌سازی است. این شرکت آلمانی سال‌هاست که درزمینه‌ی تولید رنگ‌روغن، آبرنگ، گواش و غیره، فعالیت‌های گسترده‌ای را در بازار‌های جهانی انجام می‌دهد. کیفیت ساخت بالا، فرمولاسیون خاص استفاده‌شده در رنگ‌ها و البته قیمت مناسب، همواره محصولات اشمینک را از دیگر شرکت‌های رقیب متمایز کرده است. در نظر داشته باشید که تمرکز اشمینک، روی تولید کالای خاص برای حرفه‌ای‌هاست. در صفحه‌ی پیش رو، با بهترین محصولات اشمینک در دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

 

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar معصومه

    با سلام، جای تأسفه که خبری از برندهای ایرانی در این مقاله نیست. تا کی باید به پیشرفت کشورهای دیگه کمک کنیم در حالیکه برای پیشرفت سرزمین خودمون قدمی بر نمی داریم.

    1. Avatar الوطنی

      با سلام خدمت ، همه به محصولات ایرانی گیر دادند که چرا تبلیغ نشده،
      دوستان اصلا نوشت افزاری که واقعا ایرانی باشه وجود نداره، فقط چیزی که وجود داره (اسمبل کردنه) که در ایران انجام میشه و آن را هم درست انجام نمیدهند و متاسفانه تولید کننده ایرانی به قدری سودجو و شارلاتان و دزد هستند که من خودم هیچ وقت نمیتونم بهشون اعتماد کنم، تا زمانی که تولید کننده داخلی فقط به فکر جیبشه و دزدی کردن از محصولات اتفاق خاصی نخواهد افتاد ،
      همچنین در سالهای گذشته کاملا خودشون رو نشون دادن ، وقتی دولت برای حمایت از تولید داخلی ، واردات را ممنوع کرد ، همه دیدن که چه اتفاقاتی افتاد، از کیفیت جنس گرفته تا قیمتها ، چون مطمئن بودن که رقیبی ندارند و این جریان به حدی رسید که صدای رهبر معظم انقلاب را هم درآورد.
      چرا از جنس ایرانی بی کیفیت آشغال که قیمتش بالاتر از برندهای معروف جهانی است ، باید حمایت شود. اتفاقا نباید خرید کنیم شاید ادب بشوند.
      خواهش میکنم متعصبانه و بدون کارشناسی نظر ندید، من کاملا به قیمت ها و کیفیت ها تسلط دارم،
      و در آخر خواهش میکنم از جنس ایرانی استفاده نکنید چون پشیمان میشوید.

  2. Avatar مجتبی

    سلام.
    آقای دیجیکالا ، پیشنهاد میکنم سلیقه مشتریان را درنظر بگیرید. متاسفانه برندهای داخلی خیلی مورد حمایت شما نیستند
    سپاس

  3. Avatar sajad

    سلام
    تا مردم یک ملتی خودشون دلسوز هم نباشن .اون ملت پیشرفت نمی کنه
    متاسفم که هیچ برند ایرانی ندیدم
    و خوشحالم ار نظرات شما دوستان که از کالاهای خوب ایرانی یاد کردید

  4. Avatar احمدر رضا نارويي

    من یک مخترع ایرانی هستم دانشجو مهندسی عمران وتکنسین سابق شرکت نفت اختراع ساختم که تمام این شرکت ها نوشت افزاری رو شکست می ده از فابیر کاستل تا یور پن احمدرضا نارویی اگه من یک سرمایه گذار پیدا کنم که به نمایشگاه برج هفت نورنبرگ برسم تمام این شرکتها شکست می خورند

  5. Avatar علیرضا

    سلام ب همه
    نوشت افزار های آلمانی واقعا خوب هستند و کیفیت بالایی دارند. اما قیمت خیلی بالایی نسبت به انواع ایرانی (که انصافا بسیار عالی هستند) دارند. ما در ایران تولید کننده هایی داریم که لوازم تحریر بسیار خوبی می سازند، مثل پاپکو، پنتر، آریا و کیان ک من شخصا با توجه ب نیازم از محصولاتشون استفاده کردم و واقعا راضیم. ب شما هم توصیه میکنم حتما استفاده کنید مطمئنا پشیمون نمی شید.
    از دیجی کالا هم خواهش می کنم با توجه ب آمار بازدید بالای این سایت، نسبت ب معرفی برند های با کیفیت ایرانی، مقالاتی را در سایت قرار دهد.
    با سپاس

  6. Avatar الناز

    باسلام من میخوام امسال فقط جنس ایرانی بخرم چه برای خونه و چه برای مدرسه بچم لطفا در مورد لوازم التحریر بیشتر اجناس ایرانی معرفی کنید. باتشکر از سایت پر بینندتون

  7. Avatar مریم

    لطفا کالاهای ایرانی را معرفی کنید برای کمک به پیشرفت کشور

  8. Avatar مهدی مرتضوی

    از فروشگاه بزرگ دیجیکالا انتظار داشتم که بیشتر در زمینه حمایت از کالای ایرانی فعالیت داشته باشه و خیلی بیشتر از اینها به معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی بپردازه اما …

  9. Avatar حمیدفرجامی

    اینا که همه خارجین!!!!!!!!!!پس ایرانی ها کجان مثلا خودکارکیان واقعا خوبه یا لوازم آریا راستی آیا روان نویس ایرانی داریم؟؟؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه