معرفی فیلم نوروزی: La La Land

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه اگر بخواهیم به دنبال یک فیلم موزیکال خوب بگردیم، باید سراغ فیلم‌های انیمیشنی را بگیریم؛ فیلم‌هایی که واقعا بد نیستند، اما نمی‌توانند حس تماشای موزیکال‌های کلاسیک هالیوودی را برای‌مان تکرار کنند. «دیمین شزل» (Damien Chazelle)، کارگردانی که با فیلم «ویپلش» (Whiplash) برای خودش اسم و رسمی درست کرد، با ساخته‌ی جدیدش، سر و صدایی به راه انداخته است.

فیلم «لا لا لند» (La La Land) یکی از بهترین موزیکال‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. تمام زمانی که مشغول تماشای لا لا لند هستید، انگار قصه‌ای رویایی می‌بینید و از لحظه به لحظه‌ی فیلم لذت می‌برید. لا لا لند همه چیز هست: یک فیلم کمدی-رمانتیک خیلی خوب، یک موزیکال شگفت‌انگیز و یک فیلم فانتزی و رویایی.

در کنار موسیقی متن شگفت‌انگیز فیلم لا لا لند و هم‌چنین آهنگ‌ها و صحنه‌های رقص بسیار خوب آن، هم‌چنین در این فیلم می‌توانید منتظر دیدن بازی‌های شگفت‌انگیزی باشید. «اما استون» (Emma Stone) یکی از بهترین اجراهای خود را در لا لا لند ارایه داده است؛ طوری که اما استون برا بازی در این فیلم، یک جایزه‌ی اسکار دریافت کرد.

LaLaLand-1

فیلم لا لا لند در مراسم جوایز اسکار امسال، نامزد دریافت ۱۴ جایزه شد. رقمی که تا به امروز فقط دو فیلم دیگر توانسته‌اند به آن برسند. لا لا لند از ۱۴ بخشی که در آن نامزد شده بود، شش جایزه دریافت کرد.

اگر از فیلم‌های موزیکال لذت می‌برید، بی‌خیال دیدن لا لا لند نشوید.

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر حسین اسدی

    اینکه تا ۲۵ آوریل نمیاد با کیفیتش!

  2. Avatar رهام

    به شدت‌ white. من که نتونستم ارتباط برقرار کنم.

    1. Avatar امیر حسین اسدی

      اگه منظورتون whitewashing هست، نظر استریوتایپی است که حتما تیره پوستها باید نوازنده جاز باشند!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه