ZTE گوشی جدید نوبیا پراگ S رامعرفی می‌کند؛ فرق چندانی با گوشی قدیمی مای پراگ ندارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE گوشی هوشمند جدید خود به نام نوبیا پراگ S را معرفی کرده است. گوشی Nubia Prague S هم از نظر ظاهری و هم سخت‌افزاری، خیلی شبیه به گوشی مای پراگ (My Prague) است که قبلا همین شرکت وارد بازار کرده بود. گوشی جدید تغییرات اندکی نسبت به قبلی داشته است.

نمایشگر گوشی نوبیا پراگ S مانند مدل قبلی، ۵٫۲ اینچی و Full HD است اما به شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی هم مجهز شده است. به علاوه مانند گوشی قبلی همان اسنپدراگون ۶۱۵ و پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای را دارد.

پراگ S دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که این دومی قابل افزایش هم هست. در حالی که مای پراگ در دو مدل ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه یا ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه تولید شده بود.

گوشی پراگ S دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش تک LED و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد که این دو ویژگی هم شبیه مای پراگ هستند.

پراگ S حسگر عنبیه‌ی چشم دارد و از تکنولوژی FiT نابیا در آن استفاده شده است. در این تکنولوژی، حاشیه‌های گوشی هم حساس به لمس طراحی می‌شوند.

همچنین، این گوشی جدید مانند مای پراگ در ابعاد ۱۴۸٫۲ در ۷۲٫۵ در ۶٫۸ میلی‌متر طراحی شده اما ضخامت مای پراگ ۵٫۵ میلی‌متر بود و گوشی جدید از آن ضخیم‌تر است.

باتری پراگ S هم عین قبلی، ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است ولی ۱۳۵ گرم وزن دارد که کمی سبک‌تر از مدل قدیمی است.

پیش‌فروش گوشی نوبیا پراگ S در رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد در چین آغاز شده و از ۲ بهمن برای فروش در دسترس خواهد بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه