مقایسه‌ iPad Pro با Galaxy TabPro S

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPad Pro vs Galaxy TabPro S

سامسونگ مدتی پیش تبلت Galaxy TabPro S را معرفی کرد که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود. این تبلت شباهت زیادی به سرفیس پرو دارد و به شکلی ساخته شده بتوان در حالت تبلت و لپ‌ تاپ از آن استفاده کرد.

اما این محصول یک رقیب دیگر را هم در کنار خودش مشاهده می‌کند که «آیپد پرو» (iPad Pro) نام دارد. تبلت جدید شرکت اپل با صفحه نمایش بزرگ، صفحه کلید و قلم مخصوص، خودش را به یک محصول همه‌کاره نزدیک کرده است. این محصولات به شکلی طراحی شده‌اند که کاربران بتوانند تولید محتوای بیشتری روی آن‌ها داشته باشند. تبلت‌هایی که قصد دارند خلا به وجود آمده میان لپ تاپ و تبلت را از بین ببرند. همین موضوع باعث شده که این تبلت‌ها با صفحه کلید و قلم راهی بازار شوند.

تبلت Galaxy TabPro S شرکت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ می‌تواند نرم‌افزارهای زیادی را اجرا کند و از طرف دیگر آیپد پرو هم با سیستم عامل iOS قابلیت‌های جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید یکی از این محصولات را خریداری کنید، بد نیست مقایسه‌ی این دو تبلت را ببینید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. خرید هر کدام از این تبلت‌ها شما را به دنیای کاملا جدیدی وارد می‌کند که می‌تواند تجربه‌ی کاربری بسیار متفاوتی را پیش روی شما قرار دهند.

‌‌‌‌‌‌‌

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

iPad Pro vs Galaxy TabPro S

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gizmag

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سیستم عامل اپل سیستم عامل موبایلش است که در صفحه بزرگتر اجرا میشود ولی سیستم عامل tab pro s سیستم عامل ویندوز کامپیوتری است
    حتما شنیده اید که ۹۰ درصد سود بازار موبایل به جیب اپل میرود با توجه به میزان فروش موبایل های اپلی نتیجه میگیریم که اپل خیلی گران فروش است
    یعنی شما پراید را به قیمت پورشه میخرید
    البته من سامسونگ هم داشته ام و از به روز رسانی های آن اصلا راضی نبودم
    اما اپل پول فنون تبلیغاتی و جو روانی بازار را میخورد

  2. Avatar هلن

    Galaxy TabPro S یه سر و گردن بالاتره

  3. Avatar مصطفي

    رقیب اصلی tab pro s در واقع مایکروسافت سارفیس هست نه آیپد پرو .

  4. Avatar فرشاد

    شما برای مقایسه پراید و پورشه می گی این دوتا ماشین ۴ تا چرخ دارن چهارتا در دارن یه باک بنزین دارن و … بعد آخر سر نتیجه می گیری پراید و پورشه رقیب هم دیگه هستند ؟؟نه دیگه این روش استنتاجی و مقایسه را هیچ وقت انجام نمی دی. در مورد تبلت هم قضیه همینه قرار نیست چون تبلت اپل و سامسوگ اندازه صفحه نمایششون یکی هست با هم مقایسه بشه هیچ وقت یه اسباب بازی رو محصولات اپل مقایسه نکنید . من به عنوان کسی که هرگز پول خرید محصولات اپل رو نداشته این کامنت رو گذاشتم

    1. Avatar آرمان احمدیان

      به شما توصیه میکنم به صورت قسطی یا با قرض و وام و نسیه و کمک از دوستان و آشنایان و جمع کردن یارانه حداقل یک محصول اپل رو خریداری بفرمایید و بعد در موردش نظر بدید تا نظرتون درواقع مربوط به تجربه خودتون باشه و صرفاً تجربیات و نقدهای دیگران که رو نقل قول نکنید چرا که به قول شما تعداد چرخاشون که یکی هست!
      در ضمن… در مورد پورشه و پراید هم نظر ندید؛ چرا که مطمئناً قدرت خرید پورشه رو هم ندارید، پس هیچ تجربه ای از کار با این دو ندارید و باز هم دارید شنیده ها رو نقل میکنید؛ اونچه که میتونید در موردش نظر بدید تعداد چرخاشونه که به قول خودتون مساویه!

      1. Avatar farid

        میزان شعوری و ادبی که از خودت نشون دادی معرف سلیقه ات هم هست. تو و امثال تو باید با همین اسباب بازی های کره ای سرگرم بشین. ضمنا من هم ماشین خوبی سوار میشم و هم گوشی خوبی دستمه. اما اینا رو ملاک شعور آدما نمیدونم. پیشنهاد میدم بجای بازی با کبوتر کمی مطالعه کن

    2. Avatar علی جوادی

      خدا انشاالله بهت پول بده که آرزو به دل نمونی…
      اپل تو کیفیت و نوآوری هیچ وقت حرفی واسه گفتن نداشته و نخواهد داشت…مثال شما درسته ولی اپل پرایده و سامسونگ پورشه…

  5. Avatar Next is Now

    سابقه ی به شدت بیشتر سامسونگ در تولید محصولی با قلم قطعا کفه ی ترازو رو به سمت tab pro s سنگین میکنه

    1. Avatar مصطفي

      قابل توجه شما دوست عزیز عرض کنم که شرکت اپل در سال ١٩٨٧ محصولی به نام اپل نیوتن رو تولید میکرده که شبیه به تبلت های امروزی بوده و مجهز به قلم استایلوس بوده سابقه اپل در این زمینه خیلی بیشتر از سامسنگ هست.

      1. Avatar آرمان احمدیان

        قابل توجه شما دوست عزیزتر… سابقه به معنی اولین نفر بودن نیست. همه میدونن که سامسونگ سالهاست سری نوت گوشیها و تبلتهاش رو تولید کرده و حداقل در چند سال اخیر این اولین تبلت دارای قلمش هست که البته جزو لوازم جانبیش هم محسوب میشه.

      2. Avatar آرمان احمدیان

        اپل حداقل در چند سال اخیر…

  6. Avatar علی جوادی

    فقط و فقط Galaxy TabPro S

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه