ملاقات با گوشی پرچمدار جدید سونی در دیجی‌کالا مگ

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز ساعت ۱۹ سونی موبایل پرچم‌‌دار جدیدش را به‌صورت رسمی در تهران معرفی می‌کند. این گوشی ماه گذشته در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شد. پرچم‌دار جدید شرکت سونی Xperia XZ نام دارد که از نظر سخت افزاری نظر علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشنمد را به خودش جلب کرده است.

ساعت ۱۹ امروزگوشی Xperia XZ  رسما در ایران معرفی می‌شود.

گوشی اکسپریا XZ که قرار است امروز در ایران رسما رونمایی بشود، از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۲۴ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی مثل سایر پرچم‌دارهای اندرویدی که در چند ماه گذشته راهی بازار شدند، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش جای داده است.

پرچم‌دار جدید سونی از سه گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تلفن همراه جدید سونی از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت بهره می‌برد. این دوربین به فوکوس خودکار لیزری تشخیص فاز و فلش LED مجهز شده و می‌تواند عکس‌‌های HDR و Panaroma بگیرد. همچنین با اکسپریا XZ می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم برثانیه ضبط کنید. دوربین جلوی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی XZ هم می‌تواند گوشی را حدود ۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه در حالت ۳G روشن نگه‌دارد.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به استاندارد IP68 اشاره کرد. استانداردی که باعث شده اکسپریا XZ در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه و گرد و خاک مقاوم باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت هم برای این گوشی پرچمدار در نظر گرفته شده است.

حالا پای پرچم‌دار جدید شرکت سونی به ایران هم باز شده و تا ساعاتی دیگر با این محصول دیدار خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم از ساعت ۱۹ امشب از دیجی‌کالا مگ چشم‌ برندارید. قصد داریم Xperia XZ را حسابی برای‌تان کالبد شکافی کنیم.

از ساعت ۱۹ امشب، مطالبی که در ادامه مشاهده می‌کنید به ترتیب فعال خواهند شد:

Xperia_XZ_PNG_5-1 - Copy

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar سارا بنی هاشمیان

    سلام دوستان من قصد خرید سونی xz رو دارم تو رنگش موندم بین آبی جنگلی و مشکی معدنی عزیزانی که این رنگ ها رو دارن نظرتون چیه ؟ کدوم رنگ رو بگیرم ؟ واقعا تو رنگ مشکی و آبی موندم

  2. Avatar محمد

    آقا نمی دونم توی این شرایط که بیشتر خریداران گوشی هوشمند معنای تراکم پیکسلی و اندازه سنسور و نویز و… رو میدونن،سونی چه اصراری روی عدد بالای مگاپیکسل داره؟
    اصن یه کارایی میکنه!!!
    اگه دوربین درست و حسابی روی گوشیهاش میذاشت من عاشقش بودم به خاطر طراحیش

  3. Avatar جلیل

    با اون دوربین داغونش به درد لای جرز ذیوار میخوره. ۲۱ مگاپیکسل با نویزززززززززز

  4. Avatar am

    خوبه دوام عالی اصلا قابل مقایسه با اپل نیست نمیخوام فکر کنید من به اپل حسودم نه من خودم ایر ۲ دارم ولی باید قبول کنیم که سامسومنگ هم از نظر صحفه نمایش و دوریبن و از همه مهم تر سخت افزار قوی تر از سونی ولی بازم مدل ها با هم متفاوته

  5. Avatar ترفدار سونی

    سونی دوست دارم امیدوارم بقیه هم جون خودشون رو دوست داشته باشن منظورم بعضی از سامسونگیاست همیشه عشقی سونی

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه