ممکن است باتری‌های Galaxy S8 را ال‌جی بسازد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مشکلات سامسونگ با گلکسی نوت ۷ قرار نیست به این زودی‌ها تمام شوند. با اینکه این شرکت کره‌ای تولید سری گوشی‌های نوت ۷ را متوقف کرده است و از خریداران آن‌ها خواسته گوشی‌ها را پس دهند، همین هفته‌ی گذشته بیش از ۱.۹ میلیون عدد از این گوشی در دست خریداران بود. سامسونگ برای بار دوم است که درخواست بازگشت گلکسی نوت ۷ را دارد؛ گوشی‌ای که می‌توانست میلیون‌ها عدد بفروشد. متاسفانه، سامسونگ نتوانسته دلیل انفجار این گوشی‌ها را متوجه شود.

ال‌جی یکی از شرکت‌هایی است که سامسونگ برای ساخت باتری Galaxy S8 به آن‌ها رجوع کرده.

در دور اول بازخوانی گوشی‌ها، سامسونگ تقصیر را به گردن باتری‌های ساخته‌ی خودش انداخت و از باتری‌های یک شرکت چینی به اسم ATL برای سری جدید گلکسی نوت ۷ استفاده کرد.

پس از بازخوانی دوم و عرضه‌ی گوشی‌های به ظاهر سالم، باز هم گوشی‌ها به انفجار و آتش گرفتن ادامه دارند؛ طوری که می‌توان گفت مشکل گلکسی نوت ۷ فقط باتری‌آش هم نیست. این طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ به دنبال تامین‌کننده‌ی جدیدی برای Galaxy S8 است.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، مسوولان سامسونگ در حال مذاکره با شرکت‌های مختلفی هستند و ال‌جی هم یکی از این شرکت‌ها است.

برای اولین بار نیست که سامسونگ با یکی از اصلی‌ترین رقبای خود همکاری می‌کند؛ برخی گوشی‌های سامسونگ از سنسورهای دوربین شرکت LG Innotek استفاده می‌کنند که زیرمجموعه‌ی ال‌جی است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    سامسونگ مستقل ترین شرکت در ساخت اسمارتفون هست و حتی اگه باطریش رو هم الجی یا هر شرکت دیگه بزنه بازم از بقیه استقلال به مراتب بیشتری داره

  2. Avatar Amin

    مسئله عجیبی نیست خب قرار نیست خودت همه کاره باشی تو هرجا ضعف داشته باشی با کمک دیگران اونو حل میکنی ، گوشی ها همگی چند درصد قطعاتشون ماله شرکت های دیگس بالاخره هر برندی تو ی مورد تخصصش بیشتره به نسبت بقیه . رقابت به جاش ولی خب اینا به همه چیز از چشم رقابت و منافع مادی خودشون نگاه نمیکنن ، به پیشرفت تو این صنعت و تولید کالای بهتر و قوی تر هم توی اولویت کارشونه اگه اینجوری نبود الان با همون نوکیا ۱۱۰۰ ها سرو کار داشتیم . برند ها مثل افراد نخبه توی ی کلاس میمونن که به هم کمک میکنن و رقابتشون هم به جای خودشه ، مثلا شما مشکلی داشته باشی میری در خواست کمک میکنی از یکی که تخصصش بیشتره تو اون مشکل ، آیا این کار شما دست به دامن شدنه؟ خب اینا دست به دست هم میدن که کارا خوب پیش بره هر ۲ طرف هم سود خودشونو میکنن . کلا نظر من رو همه گوشیاس نه فقط سامسونگ بالاخره هر کسی ی نقطه ضعفی داره .

  3. Avatar ابراهیم

    این مسائل در تولید محصولات بسیار عادی هست، شما گویا در جریان نیستید بسیاری از پردازنده های iphone رو هم شرکت samsung میسازه، حتی زمانی که این دو شرکت در اوج برخورد های قضایی با هم بودند باز هم در ساخت و تأمین این قطعات و وفای به عهد شرکت تأمین کننده کوچکترین خللی وارد نمیشده.

  4. Avatar ahmadreza

    آخه الجی /:
    الجی بیاد باتری گوشی های خودشو درست کنه بعد بیاد واسه سامسونگ باتری بزنه (البته هنوز معلوم نشده همکاری کنن یا نه)
    در کل اگه الجی باتری سامسونگو بزنه سامسونگم باید بیاد طرحاشو ماژولار کنه یا بگه با قابلیت تعویض باتری
    خلاصه فاجعه پشت فاجعه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه