این هفته منتظر عرضه‌ی «الو»، اپ پیام‌رسان گوگل باشید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت گوگل در کنفرانس Google I/O 2016 از دو اپلیکیشن پیام‌رسان با نام‌های Allo و Duo رونمایی کرد. اپ Duo که ماموریت اصلی‌اش رساندن پیام ویدیویی است در حدود یک ماه پیش برای اندروید و iOS عرضه شد. البته مدتی است که پیش‌ثبت‌نام برای پیام‌رسان متنی Allo هم در پلی استور آغاز شده بود اما عرضه نهایی و اصلی آن هنوز آغاز نشده است. حال براساس آخرین اخبار و شایعات که ایوان بلس هم در انتشار آن نقش داشته، مشخص شده که اپ Allo این هفته به دست کاربران خواهد رسید.

Google-allo-logo-blue

متاسفانه اظهارات بلس در این مورد بسیار مبهم و گنگ است، در واقع هیچ تاریخ دقیقی هم برای عرضه اپ مورد بحث در هفته اخیر عنوان نشده است. البته بعضی خبرها حاکی از آن هستند که Allo روز چهارشنبه ۳۱ شهریور به دست مخاطبان خواهد رسید.

بد نیست بدانید این اپ پیام‌رسان با شماره تلفن فرد لینک می‌شود و نه اکانت گوگل او. به این شکل اپ Allo دقیقا در رقابت با اپ‌هایی چون iMessage و WhatsApp قرار می‌گیرد. البته با وجود تعداد زیادی از اپ‌های پیام‌رسان در بازار احتمالا اپ پیام‌رسان گوگل هم کار آسانی در پیش ندارد اما به هر حال نام گوگل و اعتبار این شرکت باعث می‌شود خیلی‌ها زحمت یک بار امتحان کردن کار با این اپ را به خود بدهند. در ادامه می‌توانید تصاویری را از محیط این اپ ببینید:

‌‌

منبع: Android Police

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar AMIR_121

    گوگل اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای اندروید منتشر کرد

  2. Avatar Mohammad Reza

    عاشق این دوتا اپ ( Allo و Duo ) هستم
    سه ماهه منتظرشم

    1. Avatar Mohammad Reza

      Allo یعنی باید امروز منتشر شه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه