سریال The Walking Dead برای فصل هشتم هم تمدید شد

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته خبر خوبی برای طرفداران سریال The Walking Dead منتشر شد. ظاهرا شبکه AMC اعلام کرده که قرار است فصل هشتم این سریال هم ساخته شود. این خبر پیش از شروع پخش فصل هفتم سریال منتشر شده است. قرار است فصل هفتم این سریال ۲ آبان‌ماه، روز یکشنبه هفته آینده پخش شود.

خبر ساخت فصل هشتم سریال در توییتر اعلام شده و ظاهرا این فصل قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز به پخش کند.

فصل ششم این سریال از نظر داستانی پایانی جنجال برانگیز داشت. در قسمت آخر فصل شش نیگن (‌ Negan) یکی از کاراکترهای اصلی فیلم را کشت. پس از آن بسیاری از افراد حدس می‌زدند که چه کسی در این صحنه کشته شده است اما بلاخره با شروع پخش فصل هفتم همه چیز برای هوادارن این سریال روشن خواهد شد.

جالب است که جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) بازیگر نقش نیگن در یک مصاحبه گفته است هنگام فیلمبرداری آن صحنه، خود او هم نمی‌دانسته قرار است کدام کاراکتر کشته شود. او به این نکته اشاره کرده که نمی‌داند واقعا آن شب چه کسانی از این موضوع مطلع بودند اما اگر هم کسی اطلاع داشته دست کم هیچ کس چیزی به او نگفته بود.

به هر حال فصل هفتم سریال به زودی آغاز می‌شود و پس از آن هم باید منتظر شروع فصل هشتم باشیم. اولین قسمت فصل هشتم در واقع صدمین قسمتی خواهد بود که از سریال Walking Dead پخش می‌شود.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۹ دیدگاه
  1. Avatar mr.behzad1

    حیف دو نفر از اصلی ترین یارای ریک کشته شد خیلی دوستشون داشتم مخصوصا آبراهم

  2. Avatar Amenn

    بیصبرانه منتظرفصل هشتم.مرگ گلن خیــــــــلی ناراحتم کردولی ی جورایی لازم بود.

  3. Avatar farhad

    مرگ گلن گند زد تو اصاب همه مخصوصا من که فیلمو تقریبا به خاطر اون نگاه میکردم 😐

  4. Avatar soraj kurdia

    اینقد من بیخیالش شدم ک فصل هفتم تموم شد من هنوز دان نکردم.ولا من ک قهرم باهاتون.
    ????

  5. Avatar محمد

    سلام و خسته نباشید اگه کسی سایتی رو میشناسه که میتونه مستقیم پیغام رو به گوش شرکت amc برسونه پیغام براشون بفرسته که اینقد فاصله نندازن بین فصل ها زود بیاد خسته شدیم از بس منتظر موندیم 🙂

  6. Avatar Ezio

    ناموسا فصل ۷ حوصلمو سر برد
    جریان نیگان رو خیلی کشش دادن
    بمیر لعنتیییی????

  7. Avatar hissein

    خداکنه زود شروع بشه.

  8. Avatar hissein

    کاش فصل هشت زودتر شروع شه ک تحمل ندارم.

  9. Avatar میلاد

    شما های که نظر بد میدید باهاتون موافقم نیستم چون هر چه فیلم طولانی تر شه بهتره من که عاشق the walking dead هستم و فقط یه بدی داره اونم اینه که فاطله فصلا خیلی زیاده همین

  10. Avatar شيرين

    وااای کاش زودتر بیاد فصل ۸.من عاااشق این سریالم.درسته یکم بعضی قسمتا حوصله سر میبره ولی روی هم رفته بنظر من عالیه!فکر میکنم اکثریت بیننده های این سریالم از طولانی تر شدنش بیشتر لذت میبرن.ولی کاش انقدر بین فصلا فاصله نبود!!

  11. Avatar عسل

    واقعا فیلمش عالیه ولی فصل هفت کاملا از موضوع اصلی فیلم گ بیماری بود دور افتاد و واقعا فصل هفت ازاد دهنده بود همه فصل های فیلم عالی بودن الا فصل هفت ک واقعا خیلی ام مرخرف تموم شد ساشا نباید تو اون موقعیت ک شخصیت مفیدی برای بقای اون ادمها بود گلن و ابراهام و خیلیهای دیگه ک نیگان بی دلیل باعث مرگشون شدکاش زودتر جمع و جورش کرده بودن و ب موصوع اصلی پرداخته بودن

  12. Avatar vahid

    سریالش عالیه مخصوصا تو جنگ با نیگان خیلی دلم میخواد ببینم اخرش چی میشه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه