منتظر نسخه بهبودیافته Apple Maps در iOS 10 باشید

۵ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل مپس تبلیغات

یکی از تغییراتی که قرار است اپل در iOS 10 ایجاد کند تغییر در سرویس نقشه‌های اپل است. این اپلیکیشن در هنگام انتشار بسیار جنجالی شد چون پر از اشتباهات ریز و درشت بود. این اشتباهات مدیرعامل اپل را مجبور به عذر‌خواهی کرد. این شرکت به کاربران‌اش توصیه کرد تا زمان اصلاح نقشه از جایگزین‌های دیگر استفاده کنند.

حال به نظر می‌رسد Apple Maps در iOS 10 نسخه پیشرفته و بهبودیافته‌ای باشد. گفته شده یکی از ویژگی‌های جدید این نقشه «parking reminders» است. ظاهرا با این قابلیت، اپ مورد بحث می‌تواند بدون نیاز به اقدامات کاربر به یاد بیاورد که خودروتان را کجا پارک کرده‌اید.

از طریق این قابلیت مسیر تا رسیدن به خودرو برای‌تان ترسیم می‌شود و همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر چیزهای بیشتری شبیه به خودرویی که کنارتان پارک کرده و مواردی از این دست در اختیارتان قرار می‌گیرد.‌

احتمالا برای استفاده از چنین ویژگی‌ای باید از سرویس CarPlay یا نوعی سیستم بلوتوث خودکار بهره گرفته شود؛ سیستمی که بتواند ورود و خروج شما به خودرو را هم تشخیص دهد. در حال حاضر iOS 10 در مراحل آزمایشی خود قرار دارد و برای بررسی‌های دقیق‌تر باید تا انتشار نسخه نهایی آن منتظر ماند.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امین تبریزی

    منتظر این نسخه هستیم
    همیشه اپل پیشرو بوده توی فناوری ها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه