موتورولا از گوشی خوش‌قیمت Moto E3 رونمایی کرد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت موتورولا ساعاتی قبل گوشی میان‌رده‌ی Moto E3 را معرفی کرد. این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی‌اش از نمایشگر بزرگ‌تر، باتری پرظرفیت‌تر و دوربین‌های بهتری برخوردار است.

موتورولا در حال حاضر روی سه سری از تلفن‌های هوشمندش تمرکز کرده: موتو Z، موتو G‌ و موتو E. موتو E3 جدیدترین مدل از ارزان‌ترین سری گوشی‌های موتورولا به حساب می‌آید.

موتورولا که دو سالی است زیر پرچم شرکت چینی لنوو کار می‌کند، نسل جدیدی از تلفن‌های هوشمند سری E خود را معرفی کرده. صفحه نمایش موتو E3 در مقایسه با موتو E2 بزرگ‌تر شده و از ۴٬۵ اینچ به ۵ اینچ رسیده است. رزولوشن این نمایشگر ۵ اینچی ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل است. موتورولا از یک پردازشگر چهار هسته‌ای و یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی در E3 بهره گرفته است. یادآوری می‌کنیم که باتری موتو E2 ظرفیتی برابر با ۲۳۹۰  میلی آمپر ساعت داشت.

این گوشی در مقایسه با نسل قبلی‌اش دوربین‌های بهتری هم دارد. دوربین‌های ۵ و ۳ مگاپیکسلی E2 جای‌شان را به دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی E3 داده‌اند. در مورد حافظه‌ی داخلی موتو E3 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما حداقل می‌دانیم که این دستگاه از حافظه‌های جانبی microSD پشتیبانی می‌کند. موتورولا موتو E3 با جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۶ مارشملو به بازار عرضه می‌شود.

شهریورماه موتو E3 اول از همه وارد بازار انگلستان می‌شود و پس از آن به‌تدریج پای این گوشی به دیگر نقاط دنیا باز خواهد شد. موتورولا برای موتو E3 قیمت ۱۳۲ دلار آمریکا را در نظر گرفته است.

‌‌

منبع: Engadget
‌‌‌ ‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

Drone_Ad


 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه