موتورولا می‌گوید: موتو X به پایان عمر خود نرسیده

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتو X

شرکت لنوو روز گذشته بالاخره گوشی‌های هوشمند موتو Z و موتو Z فورس را در مراسم Tech World معرفی کرد. ما تاکنون تصور می‌کردیم که گوشی‌های سری Z رسما جای سری محبوب موتو X را می‌گیرند. اما شرکت لنوو/موتورولا بیانیه‌ای برای شفاف‌‌سازی در این زمینه صادر کرده و گفته که این‌طور نیست. بنابراین، این نشان می‌دهد که احتمالا نسخه‌های بهبودیافته‌ای از دستگاه‌های محبوبی مثل موتو X Pure در راه هستند.

برداشت‌های اولیه از این دو گوشی جدید ماژولار بسیار مثبت هستند. هر دو مدل تقریبا به هم شبیه‌اند، اما مدل فورس چند مزیت دارد از جمله اینکه باتری آن بزرگ‌تر و دوربین پشتی آن هم کمی بهتر است. هر دوی این گوشی‌ها شیک و باریک هستند، اما موتو Z به خاطر ضخامت کم‌اش بلافاصله نظر ما را به خودش جلب می‌کند. این گوشی یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح QHD و رم ۴ گیگابایتی دارد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز است. اما باتری آن فقط ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند این دستگاه، این سوال پیش می‌آید که آیا چنین باتری کوچکی برای این دستگاه مناسب است یا خیر؟

با اینکه در این دو دستگاه جدید شاهد نوآوری‌های زیادی هستیم، اما این لزوما بدین معنی نیست که موتو X به پایان عمر خود رسیده است. در بیانیه‌ای که لنوو منتشر کرده به این نکته اشاره شده که موتو X کاملا زنده و سر حال است و گوشی موتو X فورس همین تازگی‌ها در بازارهای مختلف دنیا عرضه شده است.

البته طبیعی است که لنوو نمی‌خواهد پل‌های پشت سرش را خراب کند، چون هنوز نمی‌داند عملکرد موتو Z و موتو Z فورس در بازار چگونه خواهد بود. طی چند سال گذشته برند موتو X احترام زیادی در میان اهالی تکنولوژی کسب کرده است. بنابراین کنار گذاشتن آن چندان کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد.

موتو Z تفاوت‌هایی با موتو X دارد، اما حس یک گوشی پرچم‌دار را القا می‌کند. با این حساب، بر خلاف چیزی که در این بیانیه گفته شده، دستگاه‌های سری Z می‌توانند پایان کار سری X را به همراه داشته باشند.

منبع: Phone Arena

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه