موسس آمازون در Star Trek: Beyond بازی می‌کند

۴ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا جف بزوس، موسس سایت آمازون مشغول برنامه‌ریزی برای سفر به فضاست. البته این خبر درمورد چگونگی سفر او نیست و قرار هم نیست برای کمک به هزینه‌های این سفر از طرف هالیوود چیزی به بزوس تعلق بگیرد! فقط این‌که به‌جز سفر ماجراجویانه‌اش، موسس آمازون می‌خواهد در یک فیلم علمی-تخیلی فضایی هم بازی کند. آن‌طور که جاستین لین، کارگردان «پیشتازان فضا: ماورا» (Star Trek: Beyond) می‌گوید، بزوس در این فیلم یک نقش کوچک اما کلیدی خواهد داشت.

به‌این ترتیب بزوس هم به فهرست چهره‌های مشهوری پیوست که تجربه‌ی حضور کوتاه در فیلم‌های پرطرفدار را دارند. نقش‌هایی مثل نقش دنیل کریگ در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، جیمی بافت در دنیای ژوراسیک و پاتریک لیهی، سناتور ایالت ورمونت در سنای آمریکا که در فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت حضوری کوتاه داشت.

وقتی بزوس برای ضبط آمد، همه انگشت‌به‌دهان ماندیم. او با ۹ بادیگارد و سه لیموزین در صحنه‌ی فیلم‌برداری حاضر شد!

لین می‌گوید بزوس در نقش یک ‌آدم فضایی در فیلم ظاهر می‌شود و خلاف چیزی که در موارد مشابه دیده‌ایم، حضورش محدود به یک صحنه‌ی کوتاه نیست. به این‌ترتیب نام این میلیاردر حوزه‌ی تکنولوژی، به فهرست رسمی بازیگران پیشتازان فضا: ماورا در IMDB راه پیدا کرده است.

کریس پاین، بازیگر فیلم پیشتازان فضا می‌گوید: وقتی بزوس برای ضبط آمد، همه انگشت‌به‌دهان ماندیم. او با ۹ بادیگارد و سه لیموزین در صحنه‌ی فیلم‌برداری حاضر شد!

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه