مچ‌بند Mi Band 2 با تاخیر به دست مشتریان می‌رسد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل شیائومی هفته‌ی پیش مچ‌بند Mi Band 2 را امتحان کرد و کاربران را از زاویه‌ای نزدیک‌تر با این گجت پوشیدنی آشنا کرد. به‌دنبال محبوبیتی که پیش از این مچ‌بند MI Band به دست آورده بود، همه مشتاق بودند که بدانند در مدل جدید این مچ‌بند چه تغییراتی اعمال شده و چه قابلیت‌هایی به آن افزوده شده است. اما گویا کاربران برای دیدن این مچ‌بند باید مدتی دیگر منتظر بمانند.

آن‌طور که دست‌اندرکاران تولید این مچ‌بند می‌گویند به‌خاطر برخی مشکلات در پروسه‌ی تولید، رساندن این محصول به دست مشتریان با تاخیر روبه‌رو شده است. مدیرعامل شیائومی گفته Mi Band 2 یک ماه دیرتر از زمانی که وعده داده شده، عرضه خواهد شد.

این‌بار شیائومی مچ‌بندش را به یک نمایش‌گر مجهز کرده که به احتمال قوی با استقبال مشتریان مواجه می‌شود.

این‌طور به نظر می‌رسد که هوآمی (Huami)، شریک تجاری شیائومی در حوزه‌ی تولید، نتوانسته تعداد واحدی را که شیائومی درخواست داده تولید کند. همچنان‌که گفتیم مچ‌بند قبلی (Mi Band) تولیدشده توسط شیائومی بازار بسیار خوبی به دست آورد که این موفقیت بیش‌تر از هرچیز به‌خاطر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن است. Mi Band اگرچه در مقایسه با محصولات مشابه اما گران‌قیمت‌تر، امکانات قابل‌توجهی ندارد اما در نوع خود به‌خوبی عمل کرده و می‌تواند رضایت مشتری را فراهم کند.

این‌که Mi Band 2 چه امکانات تازه‌ای دارد، هنوز افشا نشده اما آن‌طور که در تصاویر معلوم است، این‌بار شیائومی مچ‌بندش را به یک نمایش‌گر مجهز کرده که به احتمال قوی با استقبال مشتریان مواجه می‌شود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه