میتسوبیشی مدلEclipse  را احیا می‌کند

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمپانی ژاپنی میتسوبیشی قصد دارد که مدل جدید «اکلیپس» (Eclipse) را در نمایشگاه  ژنو ۲۰۱۷ معرفی کند و تولید آن را به زودی از سر بگیرد. اکلیپس اصطلاحی است که در علم نجوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به معنی خسوف و کسوف است. از طرف دیگر، اکلیپس نام یکی از محصولات قدیمی میتسوبیشی بوده که در قالب کلاس کوپه از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۲ تولید شده است؛ اما به نظر می‌رسد که مدل جدید در کلاس کراس‌اور قرار دارد.

تصاویر منتشر شده از این کراس‌اور کامپکت نشان می‌دهد که میتسوبیشی، اصول طراحی نسل‌های گذشته‌ی این محصول را هنوز در چهره‌ی این مدل نگه داشته است. به‌طور مثال، در برآمدگی نمای سپر جلو و بخش انتهایی این کراس‌اور حدید از سیاست‌های کلی نسل‌های قبل که همان مدل‌ کوپه بوند، پیروی کرده است. میتسوبیشی در نمای کناری، اکلیپس را همانند اسپرت استیشن طراحی کرده است. روی هم رفته اکلیپس ظاهر تلفیقی از دو کلاس کوپه و شاسی‌بلند دارد. رنگ قرمز پررنگی هم که برای این خودرو انتخاب شده، از صحنه‌ی کسوف الهام گرفته است.

Mitsubishi-Eclipse-1

در مورد مشخصات فنی هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست و تا زنده شدن مدل اکلیپس میتسوبیشی باید تا نمایشگاه ژنو منتظر بمانیم. بی‌شک زنده کردن نام یک مدل قدیمی برای میتسوبیشی یک سیاست مهم بوده تا بتواند با تولید یک مدل جدید کراس‌اور کوچک به رقابت خودروسازانی مثل رنو، ب‌ام‌و و هیوندای برود.

منبع: Motor Terend

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar homayoun

    need for speed : Underground I یاااادش بخیر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه