میت ۹ پرو معرفی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی S7 edge به میدان آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد شایعاتی که درباره معرفی یک مدل پرو از گوشی میت ۹ وجود داشت بالاخره درست از آب درآمد.

هوآوی، میت ۹ پرو را در چین معرفی کرده است. هم مدل عادی و هم مدل پروی این گوشی این هفته در چین به بازار می‌آیند. البته مدل پورش دیزاین میت ۹ هم قرار است در میانه ماه دسامبر (اواخر آذر) در بازار عرضه شود.

جالب است که میت ۹ پرو از میت ۹ عادی کوچکتر است. میت ۹ استاندارد صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن FHD دارد. مدل پرو اما صفحه‌نمایش خمیده از دو طرف ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD دارد.

یکی دیگر از تغییرات مدل پرو مربوط به حسگر اثرانگشت گوشی است. در مدل عادی میت ۹ این حسگر در پشت گوشی واقع شده و در مدل پرو حسگر به بخش جلویی (دکمه هوم) منتقل شده است.

به جز این موارد باقی مشخصات دو مدل یکسان است. تراشه Kirin 960، تنظیمات دوربین دوتایی، RAM و سایز باتری (باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی). با توجه به همه این نکات قیمت مدل پرو مقداری بیش از مدل عادی است.

گوشی میت ۹ پرو در چین با قیمت ۶۸۵ دلار (مدلی که ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد) یا ۷۷۵ دلار (مدلی که ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد) عرضه می‌شود. شایع شده بود که مدل دیگری با ۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۳۵ دلار عرضه می‌شود که ظاهرا صحت نداشته است.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar مجید

    سلام دوستان من الان ۱ سال یه گوشی هواوی میت ۹ پرو از دوستم خریدم البته کارکردش ها. فقط اینو بگم هرکی گوشی خوبو روان بدون کوچکترین هنگ کردن این گوشی رو پیشنهاد میکنم ۱۲۸ حافظه داخلی اندرویدش ۹ رم ۶۴ دوربینش محشر دیگه خلاصه عالی عالی عالی هستش

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه