میزان استفاده از اندروید ۸ در حال افزایش است

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل اندروید ۸ تا اوایل بهمن ماه سال گذشته تنها ۱.۱ درصد از کل سهم سیستم عامل اندروید در بازار را به خودش اختصاص داده بود؛ اما به نظر می‌رسد که از بهمن ماه سال گذشته تا این لحظه میزان استفاده از اندروید ۸ رشد ۴۰۰ درصدی را تجربه کرده است. براساس جدیدترین آمار منتشر شده، اندروید ۸ در حال حاضر ۴.۵ درصد از کل بازار اندروید را در اختیار دارد.

در بهمن ماه سال گذشته اندروید نوقا با داشتن ۲۸.۵ درصد از بازار اندروید به محبوب‌ترین نسخه این سیستم عامل تبدیل شده بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند که با محبوب‌تر شدن اندروید ۸، میزان کاربران اندروید ۷ کم شود، اما در آمار جدیدتر گفته شده سهم استفاده از سیستم عامل اندروید ۷ به ۳۰.۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

در این امار مشخص شده که هنوز سیستم عامل اندروید Gingerbread نزدیک به ۰.۳ درصد بازار را در اختیار دارد و کاربران این نسخه به پایین‌ترین میزان ممکن تا این لحظه رسیده‌اند. لازم به ذکر است که اندروید ۶ هم بیش از ۲۶.۰ درصد بازار سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد.

عرضه شدن به‌روزرسان اندروید ۸ برای گوشی‌های بیشتر مانند گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ و عرضه شدن گوشی‌های جدید مثل گلکسی اس ۹ باعث شده که درصد استفاده از اندروید ۸ بیشتر از قبل شود.

منبع: android

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه