میز هوشمندی که نمی‌گذارد کمر درد بگیرید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نشستن مداوم پشت کامپیوتر، معمولا نتایج خوبی را در پی نخواهد داشت. به همین دلیل هم شرکت‌های مختلف، میزهای زیادی ساخته‌اند که طبق گفته‌ی خودشان، کاری می‌کنند تا به مشکلات کمر و گردن دچار نشوید. با این حال، هیچ کدام به انعطاف‌پذیری میز جدید Gaze Desk نیستند.

این میز از سیگنال‌های بی‌سیم Bluetooth LE و IFTTT پشتیبانی می‌کند.

میز Gaze Desk را می‌توانید به عنوان یک گجت هوشمند طبقه‌بندی کنید. این میز می‌تواند با فشردن یک دکمه، از بین دو حالت ایستاده و نشسته تغییر حالت دهد. میز هوشمند Gaze Desk دو کنترل لیفت جداگانه دارد و می‌تواند ارتفاع مانیتور را جدا از ارتفاع خود میز تنظیم کند. این میز حتی می‌تواند برای افراد مختلف، پروفایل داشته باشد و زمانی که فرد مشخصی نزدیک‌اش می‌شود، میز را برای او تنظیم کند.

برای اینکه زیادی پشت میز ننشینید، میز Gaze Desk می‌تواند هشدارهایی برای شما بفرستد یا اینکه به صورت خودکار، ناگهان به حالت ایستاده برود.

این میز از سیگنال‌های بی‌سیم Bluetooth LE و IFTTT پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا آن را به وسایل مختلفی متصل کنید. برای مثال، این میز می‌تواند خودش زمانی که پشت آن می‌نشینید، لامپ و فن مقابل شما را روشن کند.

میز Gaze Desk به کیک‌استارتر آورده شده و به دنبال بودجه است. این میز در ماه دسامبر با قیمت ۲۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد، اما می‌توانید از کیک‌استارتر آن را به قیمت ۹۰۰ دلار خریداری کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Shahab

    با سلام. ببخشید کسی تو ایران بخواد همچین میزی را خریداری کنه از چه راه هایی میشه تهیه کرد؟؟؟

  2. Avatar ami

    اگه شما میز و صندلی کامپیوتر بیارین واقا عالی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه