میز پینگ پنگ هوشمند به کمک ورزشکاران می‌آید

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«توماس مایر» (Thomas Mayer) که یک طراح و نجار آلمانی است، میز پینگ پنگی طراحی کرده که حرکت توپ روی میز را تشخیص می‌دهد و مسیر حرکت آن را در طول بازی به نمایش در می‌آورد.

میز پینگ پونگی که توماس مایر ساخته می‌تواند موقعیت بازیکن‌ها و توپ را نشان دهد.

این میز پینگ پنگ جدید می‌تواند برای علاقه‌مندان به این ورزش بسیار جذاب باشد. مایر برای ساخت این میز پینگ پنگ از دو عدد دوربین «پلی استیشن آی» (PlayStation Eye) و یک پروژکتور HD استفاده کرده که می‌تواند اطلاعات و موقعیت بازیکن‌ها را ضبط کند.

این میز پینگ پنگ در ابتدا تنها یک پروژه‌ی دانشگاهی بود که در آن باید موقعیت بازیکن‌ها به صورت «همزمان» (Real Time) به نمایش در می‌آمد. در ویدیویی که از این میز منتشر شده، مشاهده می‌کنید که موقعیت بازیکن‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود و حتی میز می‌تواند نتیجه بازی را ذخیره کند و بعدا برنده و بازنده را نشان دهد.  با این میز بازیکن‌ها متوجه نوع حرکت خودشان در بازی می‌شوند و می‌توانند آن‌ها را تغییر دهند تا نتیجه‌ی بهتری به دست بیاورند.

البته این میز پینگ پنگ فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست که در چه زمانی راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این میز را ببینید:

‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه