ناشنوایان امکان شنیدن مستقیم صدا از گجت‌های iOS را خواهند داشت

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ناشنوایان گجت ios
پردازنده‌ی صدای نوکلیس ۷ قادر است صدا را مستقیما و بدون نیاز به یک دستگاه واسط، از یک گجت iOS به میکروچیپ‌های استفاده شده در ایمپلنت‌های ناشنوایان منتقل کند.

به لطف پردازنده‌ی صدای جدیدی که به زودی از سوی شرکت «کوکلار» (Cochlear) عرضه خواهد شد، ناشنوایان می‌توانند صدا را مستقیما از طریق گجت‌های iOS مانند آیفون، آیپد و آیپاد تاچ بشنوند. پردازنده‌ی صدای «نوکلیس ۷» (Nucleus 7) که به زودی در امریکا عرضه خواهد شد، قادر است صدا را مستقیما و بدون نیاز به یک دستگاه واسط، از یک گجت iOS به میکروچیپ‌های استفاده شده در ایمپلنت‌های کوکلار منتقل کند. در حال حاضر افرادی که از ایمپلنت‌های کوکلار استفاده می‌کنند، مجبور هستند برای این کار از یک گجت بلوتوث مجزا با پردازنده‌ی صدای جداگانه استفاده کنند.

ناشنوایان معمولا این گجت‌های بلوتوث اضافه را همانند یک گردن‌آویز دور گردن خود می‌اندازند. ولی با تکنولوژی جدید کوکلار دیگر نیازی به این کار نخواهد بود. پردازنده‌های صدای این شرکت، صدای محیط را به سیگنال‌هایی الکتریکی تبدیل می‌کنند که برای کمک به فرد کم‌شنوا یا ناشونا به الکترودهایی در گوش داخلی ارسال می‌شوند. از آنجا که این پردازنده‌های صدا خارج از گوش قرار دارند، امکان به‌روزرسانی آن‌ها برای افزودن قابلیت‌های جدید، بدون نیاز به ایمپلنت مجدد، وجود دارد. کابران می‌توانند صدایی را که می‌شنوند با استفاده از اپلیکیشن رایگان نوکلیس در اپ استور، شخصی کنند. همچنین یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن اجازه می‌دهد پردازنده‌ی نوکلیس ۷ را در صورت گم شدن، به راحتی پیدا کنید.

پردازنده‌ی نوکلیس ۷ در حدود سه ماه دیگر به عنوان یک به‌روزرسانی برای ایپلنت‌های کوکلار مدل نوکلیس CI224RE، CI500 و سری Profile عرضه خواهد شد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه