ناکامی شرکت Essential در بازار تلفن‌ همراه هوشمند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Essential

اندی روبین (Andy Rubin) که به عنوان پدر اندروید شناحته می‌شود، مدیرعامل شرکت Essential است. پیش از این اخباری از تاخیر عرضه گوشی و ارزان شدن اسنشال فون برایتان منتشر کردیم اما امروز می‌خواهیم از جایگاه متزلزل و نامناسب این شرکت در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند خبر دهیم.

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، شرکت اسنشال با وجود تلاش برای ساخت گوشی پرچم‌دار هیجان‌انگیز و تلاش برای جبران کردن وقفه در عرضه‌ی این محصول به بازار نتوانست انتظارات مدیران خود را برآورده کند. اسنشال ۶ ماه نخست عرضه این گوشی به بازار تنها ۹۰ هزار دستگاه از این محصول جدید را فروخته که خبر نگران‌کننده‌ای برای این شرکت آمریکایی است.

به نظر می‌رسد این شرکت برای فروش بالای گوشی در بازار راه درازی در پیش دارد. کسی انتظار ندارد که این شرکت بتواند درکنار شرکت‌های غولی مثل اپل و سامسونگ قرار بگیرد اما آمار فروش ۸۸ دستگاه در ۶ ماه از زمان عرضه به شدت خبر ناراحت‌کننده‌ای برای اسنشال است. گوشی اسنشال با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه شد و حتی بصورت موقت تخفیفی برای این موبایل درنظر گرفته شد تا قیمت آن به ۳۹۹ دلار برسد. اگرچه وضعیت کنونی این گوشی در بازار مطلوب نیست اما اسنشال برای محصول خود آپدیت‌های مختلفی برای دوربین عرضه می‌کند و حتی درصدد انتشار به‌روزرسان جدید از اندروید ۸ است.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه