تیم فوتسال دیجی‌کالا نایب قهرمان مسابقات فوتسال برندکاپ شد

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیجی کالا

تیم فوتسال دیجی‌کالا با حضور در دومین مسابقات فوتسال برندکاپ توانست برای بار دوم به فینال این سری از مسابقات برسد و نایب قهرمان شود.

این مسابقات با حضور ۲۰ برند بانکی، خودرویی، محصولات غذایی و تعدادی از شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد. تیم دیجی‌کالا به مصاف تیم‌های حامیسان، آواتک و تیم هنرمندان رفت. درنهایت با بالا آمدن تیم دیجی‌کالا از مرحله گروهی، با تیمهای اِی‌نِتوُرک، پِیمِنت ۲۴ و قهرمان دوره قبل این مسابقات یعنی دامداران، به ترتیب بازی کرد و موفق شد به مرحله نهایی دست پیدا کند.

تیم دیجی‌کالا برای بار دوم نایب قهرمان تورنمنت برند کاپ شد. با این حساب، تیم دیجی‌کالا دو حضور پیاپی در فینال مسابقات داشته و توانسته عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت را کسب کند. پس از این مسابقات، علی شاکریان به عنوان برترین بازیکن تیم دیجی‌کالا انتخاب شد.  اعضای تیم دیجی کالا، کاپ نایب قهرمانی را از دستان اسطوره فوتبال، علی پروین دریافت کردند تا شیرینی این نایب قهرمانی بیش از پیش شود. اعضای تیم فوتسال: مصطفی فریدنی، علی شاکریان، مجتبی نیکنام، بابک هاشمیان، فرشید سلمانی، محمدرضا حسینی، محمود انیسی، محمد رستگار بهروز احمدی (دروازه‌بان)، مهدی چایبخش (مربی)، محمدحسین محبی (سرپرست)

دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رضا بهروزی

    اقا تبریک من میدیدم از کانال برندکاپ بازیو ولی اطلاع رسانی نداشتید که حضوری هم میشه امد یانه ؟

  2. Avatar محمد فراهانی

    اقا مبارکه خیلی عالیه تیم دارید تیم ما هم امادست بیاید امسال ببینیم کی قهرمانه

  3. Avatar هانیه

    تبریک فراوان به بازیکن های تیم فوتسال دیجی کالا بخصوص به سرپرست تیم آقای محبی
    به امید درخشش های بیشتر

  4. Avatar سعید

    سلام به به مبارکه دیجی کالا ، اقا کی بود مسابقات چطوری میشه دید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه