شایعات قبلی تایید شد: آیفون ۷ جک هدفون ندارد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 7

با توجه به جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی سازنده‌ی آیفون جدید در کشور چین، «آیفون ۷» (iPhone 7) از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره نمی‌برد و به‌جای آن هدفون به پورت لایتنینگ متصل می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از هدفون‌های بلوتوث استفاده کنند. البته در این گزارش‌ها گفته شده که قطعه‌ای هم برای تبدیل خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا به لایتنینگ در آیفون ۷ قرار دارد.

آیفون ۷ خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا نخواهد داشت.

به احتمال زیاد آیفون ۷ باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود و احتمال دارد که اپل از هدست‌های بی‌سیم در آن استفاده کند. البته به‌نظر می‌رسد که هدست‌های لایتنینگ قیمت بالایی داشته باشند و نمی‌توان از آن‌ها روی دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوتر استفاده کرد.

در این گزارش‌ها گفته شده که پورت لایتنیگ از صدای آنالوگ پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل هدست‌های بی‌سیم از DAC و آمپ جداگانه بهره می‌برند.

iPhone 7

آیفون ۷ ورودی ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد

این موضوع باعث می‌شود که هدفون‌های آیفون ۷ قیمت بالایی داشته باشند و همچنین باتری بیشتری هم مصرف می‌کنند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در زمان گوش کردن به موسیقی و استفاده از هدست نمی‌توان گوشی را شارژ کرد. در گذشته گفته شده بود که اپل برای ضد آب کردن آیفون ۷ جک هدفون را از روی این محصول حذف کرده است.

اپل قبلا یک تبدیل لایتنیگ به HDMI راهی بازار کرده بود که ۵۰ دلار قیمت داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gadget Zarena

CES_2016_Slider_02

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۶ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی

    فقط اپل

  2. Avatar نسیم

    اااااااااااااااه اینقد بدم میاد از اپل ک نگو …..

    فقط گوشی ایرانی ج ال ایکس خخخخ

    1. Avatar عبداله رضوی

      خوبه…
      شما سعی کن همین راه رو ادامه بدی 🙂

  3. Avatar مهدی

    یه لحظه وایسا ببینم! اگه درست فهمیده باشم اپل قصد داره برجستگی دوربین پشت گوشیشو با نازک کردن بدنه بیشتر کنه؟
    الان مثلاً تو طراحی انقلاب کرد؟ 😐
    نواقص گذشته رو برطرف کرد؟ 😐

    1. Avatar عبداله رضوی

      اگه اون یه ذره بیرون زدگی نقص باشه پس ورقلمبیده گی پرچمدارهای سامی چیه؟!!! : – ))))))

      1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

        حد اقل گوشی سامسونگ رو میز صاف لق نمیزنه! انقدری هم زیبا هست که باعث نفرت نشه

      2. Avatar عبداله رضوی

        زیبا؟!!!!!!!!
        توروخدا حرف های خنده دار نزنید
        ضمناً قبل از اینکه کامنت بزارید لطفاً واسه چند دقیقه هم که شده گوشی آیفون رو دستتون بگیرین…

  4. Avatar Next is Now

    خیلی مسخره ست !

  5. Avatar علی

    متاسفانه خرید اپل شده یه چیز تجملی . . . مثل خرید ماشین تو مملکت ما . کاری به استفادمون نداریم کلا . میخریم که پز بدیم . من تموم مدل های ایفون تا الانو داشتم ( بجز ۶اس البته ) الانم ۶ دارم . اندرویدی هم اکثر فلگ شیپ های سونی و سامسونگ رو داشتم و ویندوز هم چند مدل لومیا داشتم . واقعا راحتی اندروید رو هیچکدوم ندارن . دوربین های لومیا بهترینن و باطریهای گوشیهای هواوی هم که دیگه نیاز به تعریف ندارن ! دیگه اپل تو چیز خاصی اول نیست ! فقط یه طراحی مونده بود که الان شما شیاومی ردمی نوت ۳ رو ببینی یا اصلا میزو متال . با قیمت ۶۵۰ تومن دیزاین بهتری دارن!

    در مورد بعضی حرفای دوستان باید بگم … ما وسیله نمیخریم که اون وسیله به ما بگه چکار کن !! ما باید کاری که میخوایم رو ازش بکشیم. این حداقل حق یه مشتری از دستگاهیه که پولشو داده … اپل با سیاست هاش صاحبای دستگاهاش رو بازی میده . مثل همین قضیه کند کردن دستگاه های قدیمی با اومدن دستگاه جدید …یا همین یک ماه پیش بود که برای یه هفته ایران رو تحریم کرد . گوشی من رسما بی مصرف شد !

    کلیت امر اگه استفاده کننده هستید نه تجمل گرای صرف(!) و به خودتون اهمیت میدید یه گوشی هواوی یا سامسونگ یا سونی بگیرید و صفا کنید ، اپل یه شرکته که هر راهی برای تلکه کردن مشتریاش میره .

  6. Avatar پدرام

    … و نو آوری دیگری از اپل جهت خالی کردن جیب مشتریها!

    متاسفانه بنده پارسال به پیشنهاد همین افرادی که میان میگن اول با اپل کار کنید بعد چنین و چنان رفتم یک ایفون۶ گرفتم. حیف از اون پول بیزبون… آقا هر حرکتی خواستیم انجام بدیم روی گوشی امکان نداشت و بسته بود. گفتن جیل کنی همه چی درست میشه ! جیل بر ک کردیم و همه کار میشد کرد ولی رابه راه هنگ کردن شروع شد. باطریش هم که در عرض ۶ ساعت کامل تخلیه میشد. خلاصه با ضرر و زیان فراوان از شر اون آشغالی که اینهمه توصیه میشه حتما بخرید ، خلاص شدم و برگشتم به اندروید.

  7. Avatar amir

    از وقتی استیو جابز فوت کرده اپل روز به روز داره ضعیف تر میشه و نو آوری هم از محصولاتش داره میره بر عکس سامسونگ روز به روز داره قوی تر میشه.واقعا جای خالیه استیو جابز هر روز بیشتر از دیروز حس میشه

  8. Avatar KIA

    خب بذارید اول اینکارو قطعی بکنه بعد حکم صادر کنید.هر چند که اگر انجامش بده(فروش جدا ی هدست) طرفدارانشو بیش از پیش از خودش نا امید کرده. 🙁

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه