کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟ آن‌چه شما نظر داده‌اید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مقایسه دوربین HTC 10 ، LG G5 و Galaxy S7

اگر در چند روز گذشته با دیجی‌کالا مگ همراه بوده‌اید احتمالا مقاله‌ی ما را در مورد مقایسه‌ی دوربین سه گوشی اندرویدی HTC 10، LG G5 و Galaxy S7 خوانده و شاید در نظرسنجی آن هم شرکت کرده‌اید. اگر هم این‌طور نبوده می‌توانید همین الان از لینک‌های زیر این دو مطلب را بخوانید:

HTC 10 در برابر LG G5 و Galaxy S7؛ کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟

[نظرسنجی] بهترین دوربین موبایل: HTC 10 ، LG G5 یا Galaxy S7؟

در مقاله‌ی اول که بیشتر به هدف ارزیابی توان رقابت دوربین HTC 10 با دوربین دو پرچم‌دار دیگر ترتیب داده شده بوده دوربین هر سه گوشی در زمینه‌های مختلفی با یکدیگر مقایسه شده است. با مراجعه به مقاله‌ی اصلی از لینک اول می‌توانید عکس‌های این مقایسه را در سایز اصلی ببینید. نتایج این مقایسه نشان می‌دهد که دوربین هر کدام از این سه گوشی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در نتیجه به راحتی نمی‌توان دست یکی را به عنوان برنده بالا برد. در چنین شرایطی انتخاب بیشتر باید بر اساس سلیقه و نیاز کاربر یا عکاس صورت گیرد. بنابراین تصمیم گرفتیم با انتشار یک نظرسنجی انتخاب را به شما واگذار کنیم.

خوشبختانه این نظرسنجی با استقبال خوب شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ همراه بود و در طی دو روز بیش از ۴۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند. نتایج نهایی این نظرسنجی را می‌توانید در نمودار زیر ببینید. در ابتدای این نظرسنجی گوشی HTC 10 با اختلاف نسبتا زیادی از رقبای خود پیش افتاد ولی در نهایت این LG G5 بود که موفق شد خود را به آن برساند و حتی با اختلافی اندک بالاتر از آن قرار بگیرد. شاید عجیب‌ترین نکته در نتایج این نظرسنجی قرار گرفتن Galaxy S7 در رتبه‌ی سوم با اختلاف زیاد باشد.

نتایج نظرسنجی

در نهایت توجه به این نکته مهم است که هم HTC 10، هم LG G5 و هم Galaxy S7 به دوربین‌های بسیار خوبی مجهز هستند و پتانسیل بسیار بالایی برای عکاسی موبایل دارند. مقایسه‌های این چنین که تنها بر پایه‌ی حالت خودکار قرار دارد لزوما نمی‌تواند تمام قدرت سخت‌افزار دوربین را به نمایش بگذارد. البته ما امیدواریم تمام تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با بهینه‌سازی نرم‌افزارهای خود امکان بردن بهره‌ی کامل از قدرت سخت‌افزار دوربین را برای تمام کاربران با هر سطحی از دانش عکاسی فراهم کنند.

Digikala Mag Telegram Channel

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    گوشی LGG5 دوربینش نسبت به بقیه گوشی ها بهتره

  2. Avatar ابوالفضل

    گوشی سامسونگ به دردنمیخوره نخرین زنده بادالجی

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه