نسخه‌ی جدید اسکایریم از فایل‌های ذخیره‌ی قدیمی پشتیبانی می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طی کنفرانس شرکت بازی‌سازی «بتسدا» (Bethesda) در نمایشگاه E3 امسال، این شرکت خبر از بازسازی قسمت پنجم از مجموعه بازی‌های «طومارهای باستانی» (The Elder Scrolls) داد. بتسدا دیروز گفت که فایل‌های ذخیره‌ی نسخه‌ی قدیمی، روی نسخه‌ی بازسازی شده کار می‌کنند.

بازسازی اسکایریم در روز پنجم آبان عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی «اسکایریم» (Skyrim) قابلیت‌های گرافیکی زیادی را به همراه دارد. نورپردازی بازی بسیار بهتر شده است، جزییات محیط بیشتر شده و کیفیت بافت‌ها هم کمی بالا رفته است. با این حال، مهم‌ترین بخش نسخه‌ی جدید اسکایریم که «اسکایریم: نسخه‌ی ویژه» (Skyrim: Special Edition) نام گرفته، وجود تمام محتوای دانلودی این بازی در این بسته است.

هر محتوای دانلودی که تا به امروز برای اسکایریم عرضه شده، در نسخه‌ی ویژه‌اش جای گرفته. دیگر هم قرار نیست برای بازی محتوای جدیدی ساخته شود؛ در نتیجه، نسخه‌ی ویژه‌ی اسکایریم، کامل‌ترین و بهترین نسخه از این بازی خواهد بود.

«پیت هاینز»، مدیر روابط عمومی شرکت بازی‌سازی بتسدا، به تازگی گفته است که فایل‌های ذخیره‌ی نسخه‌ی معمولی اسکایریم، روی بازسازی آن کار خواهند کرد؛ البته فقط روی رایانه‌های شخصی. هاینز می‌گوید که نمی‌توان فایل‌های ذخیره را از روی نسل قبلی کنسول‌ها به نسل جدید منتقل کرد و به همین دلیل، نسخه‌ی ویژه‌ی اسکایریم فقط از فایل‌های ذخیره‌ی قدیمی که روی کامپیوتر هستند پشتیبانی خواهد کرد.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که امکان انتقال فایل‌های ذخیره، از پلتفرمی به پلتفرمی دیگر در برخی بازی‌ها وجود داشته‌اند. برای مثال، کونامی فایل‌های ذخیره‌ی «متال گیر سالید: سطح صفر» (Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes) را در سرورهای‌اش آپلود می‌کرد و به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌داد و تا در پلتفرم دیگری، فایل‌شان را دوباره دانلود کنند. با این حال، فراهم کردن این قابلیت روی عنوانی مثل اسکایریم، نیازمند بروزرسانی نسخه‌های قدیمی این بازی روی ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ است.

بازی Skyrim: Special Edition قرار است در روز ۲۶ام اکتبر سال جاری میلادی، روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Twitter

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه