نسخه‌ی موبایل کنترا همچنان سخت خواهد بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های کونامی و تنسنت، تریلری از نسخه‌ی موبایل بازی «کنترا» (Contra) منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این بازی به همان اندازه که روی کنسول تجربه کرده‌اید، شما را دیوانه می‌کند.

توسعه‌دهنده‌های بازی تاکنون تاریخی برای انتشار بازی مشخص نکرده‌اند ولی نسخه‌ی موبایل کنترا روی پلت‌فرم‌های اندروید و iOS با سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ایی در دسترس خواهد بود.

مجموعه‌بازی‌های کنترا اصولا به سخت بودن مشهورند و به نظر نمی‌رسد نسخه‌ی موبایل این بازی هم ذره‌ای راحت‌تر شده باشد. تریلر این بازی یادآوری می‌کند با تمام غول‌های بزرگ و سخت‌جان و برج‌های فراوان، در نسخه‌ی موبایل هم سروکله خواهید زد. در این نسخه هم اگر احساس می‌کنید هوش مصنوعی بازی حریف قدری برای شما نیست، این بازی یک مد مبارزه‌ای تن به تن دونفره هم دارد.

توسعه‌دهنده‌های بازی تاکنون تاریخی برای انتشار بازی مشخص نکرده‌اند ولی نسخه‌ی موبایل کنترا روی پلت‌فرم‌های اندروید و iOS با سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ایی در دسترس خواهد بود. این یعنی پول خرج کردن برای به دست آوردن قدرت‌های بیشتر؛ که این مسلما بهتر از الزام به خرید چیزهای ضروری مثل اسلحه و جان است.

البته این‌که پول‌تان را برای این خرج کنید که هرطور شده بتوانید سطح خیلی سخت بازی را تمام کنید، چندان سرگرم‌کننده به نظر نمی‌رسد. به‌هر حال این‌طور به قضیه نگاه کنید: خیلی خوب ا‌ست که کونامی برای حفظ یکی از معروف‌ترین سری بازی‌هایش دارد کاری انجام می‌دهد.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و تریلر نسخه‌ی موبایل کنترا را ببینید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه