گزارش دیجی‌کالا مگ از نشست خبری خدمات پس از فروش حامی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

نشست خبری شرکت حامی که از این به بعد در حوزه‌ی خدمات پس از فروش کالاهای دیجیتال به ویژه تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت خواهد کرد، امروز در هتل لاله‌ی تهران برگزار شد.

حامی از مدتی پیش فعالیت خودش را در حوزه‌ی موبایل و IT آغاز کرده و قصد دارد به شکل کاملا مستقل در زمینه‌ی خدمات پس از فروش فعالیت کند. این شرکت هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه‌ی فروش و توزیع کالاهای دیجیتال نخواهد داشت و تنها وظیفه‌ی خدمات رسانی به مشتریان را به عهده دارد. این شرکت با توجه به تعهدات خودش، گوشی‌ها و لوازم مختلف را تعمیر و حتی تعویض خواهد کرد.

در این نشست خبری که با حضور رسانه‌ها برگزار شد، «رامین سلطانی» مدیرعامل شرکت حامی، درباره‌ی نحوه‌ی فعالیت این شرکت و شکل خدمات رسانی به کاربران صحبت کرد. سلطانی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: “شرکت حامی به شکل کاملا مستقل فعالیت می‌کند و هیچ فعالیتی در زمینه‌ی فروش محصولات نخواهد داشت. این شرکت با سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی تاسیس شده که همگی در حوزه‌ی دیجیتال و خدمات پس از فروش فعال بوده‌اند و به همین دلیل تجربه‌ی بالایی در این زمینه دارند. تجربه‌ی این شرکت‌ها باعث می‌شود که کاربران خدمات بهتری دریافت کنند.”

حامی از مدتی پیش فعالیت خودش را در حوزه‌ی موبایل و IT آغاز کرده و قصد دارد به شکل کاملا مستقل در زمینه‌ی خدمات پس از فروش فعالیت کند.

با توجه به صحبت‌های گفته شده، شرکت حامی از طریق شبکه‌های اجتماعی و مراکز خدمات رسانی که در شهرهای مختلف تاسیس می‌کند، با مشتریان در ارتباط خواهد بود. حامی تا این لحظه دو مرکز خدمات رسانی در تهران دارد و مرکز سوم هم به‌زودی افتتاح خواهد شد. همچنین این شرکت در شهرهای اصفهان و تبریز هم مراکز مخصوص خودش را دارد. این شرکت قصد دارد در طول ماه‌های آینده میزان خدمات رسانی خودش در شهرهای مختلف را افزایش دهد و مراکز خدمات رسانی در مراکز استان‌ها تاسیس کند. شرکت حامی در کنار تاسیس مراکز خدمات، مراکز سرویس دهی مختلفی را هم به وجود می‌آورد. این مراکز وظیفه‌ی تحویل گرفتن کالاهای نیاز به تعمیر مشتریان را دارند. هم اکنون بیش از ۲۴۵ مرکز سرویس دهی در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند و در ماه‌های آینده به این تعداد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حامی

مدیرعامل شرکت حامی

حامی تنها شرکتی است که مسوولیت خدمات پس از فروش گوشی‌های هواوی را به عهده دارد و افرادی که محصولات هواوی را خریداری می‌کنند، می‌توانند از خدمات این شرکت هم استفاده کنند. شرکت حامی در کنار هواوی وظیفه‌ی پشتیبانی از گوشی‌های ایسوس را هم به عهده دارد. البته به‌زودی شرکت‌های دیگری هم تحت پوشش خدمات حامی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل این شرکت در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: “حامی در آینده خدمات پس از فروش محصولات و شرکت‌های متفاوتی را ارایه خواهد داد. در آینده این شرکت در حوزه‌ی IT هم حضور خواهد داشت و شرکت‌هایی که در زمینه‌ی فروش لپ تاپ و تجهیزات دیگر فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات ما استفاده کنند. البته این شرکت‌ها باید محصولات باکیفیتی تولید کنند و نامی شناخته شده برای مشتریان باشند. در آینده اطلاعات بیشتری از شرکت‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کنیم، منتشر خواهیم کرد. سرمایه‌گذار خارجی ما در تلاش است که بتواند خدمات خوبی به کاربران ارایه دهد و با شرکت‌های مختلف همکاری کند. البته میزان استفاده‌ی کاربران از یک برند هم دلیلی برای همکاری ما با شرکت‌های فعال در حوزه‌ی موبایل و IT خواهد بود. ما با توجه به نیاز بازار سعی می‌کنیم با شرکت‌های مختلف همکاری کنیم.”

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه