شما بگویید؛ نظرتان درباره نمایشگاه خودرو ژنو امسال چیست؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نمایشگاه خودرو ژنو

دیروز آخرین قسمت از مستند ماشین رینگ اسپرت در سایت دیجی‌کالامگ و کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر شد. در این بخش از مستند خودرو به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ پرداخته شد. در همین راستا تصمیم گرفتیم مطلب «شما بگویید» این هفته را به این بخش از برنامه اختصاص دهیم و نظر شما را درمورد نمایشگاه خودرو ژنو امسال جویا شویم.

نمایشگاه خودرو زنو؛ یکی از بهترین‌ها

هر ساله نمایشگاه‌های خودرو متنوعی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. بعضی از این نمایشگاه‌ها به عنوان بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی به حساب می‌آیند که خودروسازهای بزرگ و مطرح دنیا با جدیدترین دستاوردهای خود، حضور پررنگی پیدا می‌کنند. نمایشگاه خودرو ژنو هم یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای خودرویی جهان است که به عنوان یکی از ۵ نمایشگاه بزرگ خودرو دنیا شمرده می‌شود.

ژنو از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرو جهان

نمایشگاه خودرو ژنو هم‌چنین جزو یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرویی قلمداد می‌شود که پیشینه‌ی آن به سال ۱۹۰۵ میلادی برمی‌گردد. بعد از گذشت ۱۱۳ سال از تولد این رویداد، ژنو هنوز میزبان یکی از نمایشگاه‌های مطرح دنیاست تا از سراسر دنیا، علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب کند.

فرق نمایشگاه خودرو ژنو با تهران؛ از زمین تا آسمان

این درحالیست که پارسال پس از یک غیبت طولانی، نمایشگاه خودرو تهران کار خود را آغاز کرد و میزبان خودروهای هیجان‌انگیزی نظیر ب‌ام‌و i8، سری ۷، لوتوس و محصولات شرکت‌های کره‌ای شد. انتظار داشتیم نمایشگاه خودرو تهران، امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود اما این امر نه تنها محقق نشد، بلکه شاهد غیبت شرکت‌های مهم در این رویداد بودیم که جذبه و هیجان را از شهر آفتاب گرفت؛ غیبتی که یک پیام اعتراضی از بسته بودن سایت ثبت و سفارش به دنبال داشت. با این حال، شرکت‌های چینی با قدرت هرچه تمام میهمان شهر آفتاب شدند.

حالا در شما بگویید این هفته می‌خواهیم نظر شما را درمورد نمایشگاه خودرو ژنو و تفاوت‌های آن با نمایشگاه‌های خودرو تهران و دیگر شهرهای ایران بپرسیم. منتظر کامنت‌های شما کاربران عزیز هستیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    باورم نمیشه از مدیر بوگاتی پرسیدید برنامه ای برای خودروهای خودران داره یا نه؟!!! خدایی چی شد که این سوال به ذهنتون رسید؟ 😀 معلومه بوگاتی هیچ وقت دنبال همچین چیزی نمیره، حتی اینفوتینمنت هم توی ماشیناش نمیزاره هیچ وقت چون همیشه دنبال لذت اتومبیل رانی اونم به سبک کلاسیکه، عوضش کاش درباره اینکه شیرون تا چند سال قراره توی بازار بمونه و کی جایگزینش قراره بیاد؟ یا روی محصول جدیدی دارن کار میکنن یانه؟ یا کلا از این سبک سوالا میپرسیدید توی همچین فرصت استثنایی به جای سوالی که از قبل جوابش معلوم بود!!!

  2. Avatar ///mahdispd

    باز اینجور نمایشگاها بهمون یاد میدن که ماشین چیه؟؟://ما خیلیامون هنوز تعریفی از ماشین نمیدونیم در مقایسه با اون ماشینا
    در ضمن باید کار گروه منصوری رو تحسین کرد فوق العاده بود

  3. Avatar وحید

    این نمایشگاه بهترینه. با دیدن این قسمت از رینگ اسپرت دقیقا میشه تفاوت ارزش بازار ایران با بازارهای جهانی از نگاه تولیدکننده ها و مسئولان شد. برای مردم ایران هیچ کس ارزشی قایل نیست. هر چی سوار سن، با کمترین امکانات و سطح ایمنی، کی اهمیت میده. حتی مردم برای خودشون ارزش قائل نیستن. هر اشغالی رو با قیمتی خیلی بیشتر از واقعیت می ذارن برای فروش مردم صف می کشن.
    ممنون از آقای آزاد و خانم زهره وند برای زحمتی که کشیدن و به بهترین نحوه ممکن این تفاوت ها رو به ما نشون دادن. و ممنون از مصاحبه های حرفه ای با مسولان خودروسازی های بزرگ دنیا. خدا قوت.

  4. Avatar کاظم

    سلام آیا نظرسنجی شما در مورد نمایشگاه ژنو بود یا گزارش دیجی کالا
    نمایشگاه که خودش معلوم بود ، قدرتنمایی غول های بزرگ خودرو سازی ولی اگر نظر مون در مورد گزارش شماباشه میشه گفت درد آور چون فقط بهمون می فهموند که چقدر توی حوزه خودرو سازی عقب مونده ایم مثلا زمانیکه با افراد در مورد بازار ایران هم که صحبت می شد معلوم بود که بیش از حد منفعت طلب هستند به نظر من باید این خودروسازهای داخلی رو بیخیال شد و چند تا شرکت بزرگ ، حتی همین دیجی کالا خودمون برای مردم تو حوزه خودروسازی کاری بکنن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه