[ویدیو] نقد و بررسی  گوشی‌های Pixel و Pixel XL

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل با معرفی دو گوشی Pixel و Pixel XL دل کاربران محصولات اندرویدی را به دست آورد. امسال گوگل کاری کرد که هیچ کس در خوب بودن محصولاتی که معرفی کرده شک نکند.

دو عضو خانواده‌ی پیکسل در حالی که توسط HTC ساخته شده‌اند، به شکل تمام و کمال از استانداردهای گوگل بهره می‌برند. اندروید ۷.۱ روی آن‌ها نصب شده و دستیار هوشمند گوگل هم برای مدتی در انحصار این گوشی‌ها خواهد بود. از دوربین این گوشی هم که نمی‌توان ایراد گرفت. بسیاری از رسانه‌ها گفته‌اند که گوگل بهترین دوربین موبایل حال حاضر را برای گوشی‌های جدیدش طراحی کرده که لذت عکاسی موبایل را چندبرابر می‌کند. حتی قبلا هم نمونه عکس‌هایی که با این گوشی‌ها گرفته شده بود، منتشر شده بودند که همه را شگفت‌زده کردند.

حالا نوبت به نقد و بررسی پرچم‌دارهای جدید گوگل رسیده است. رسانه‌های مختلف پس از سر و کله زدن با این محصولات نظر خودشان را می‌گویند. آیا این گوشی‌ها می‌توانند در یک سال آینده به عنوان بهترین محصول بازار شناخته شوند؟ آیا از نظر سرعت و کارایی در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرند؟ ویژگی‌های نرم‌افزاری آن‌ها آن‌قدر خوب است که بتواند کاربران را به خرید تشویق کند؟ جواب این سوالات را در ویدیوی بالا به دست می‌آورید.

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    از همه چی که بگذریم ظاهرش خیلی زشته

  2. Avatar hamedevil4

    بدنه خیلی ضعیفی داره تصویر در شب هم نویز بدی داره با اینکه سخت افزار دوربین جدید سونی روشه ولی ضعیفه ولی در تست ها حسگر اثر انگشتش شگفت انگیزه که حتا با خط هایی که روش افتاده در تست خیلی عالی جواب میده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه