نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی تصویری لو رفته که به نظر می‌رسد مربوط به دنیای بازی Red Dead Redemption 2 باشد.

این تصویر توسط یکی از کاربران سایت NeoGAF منتشر شد که البته مدتی بعد از روی سایت حذف شد؛ اما قبل از این اتفاق تصویر مورد نظر در اختیار بیشتر رسانه‌ها قرار گرفت. سایت Techradar هم از قول یک منبع ناشناس که به سازندگان این بازی بسیار نزدیک است گفته که بازی Red Dead Redemption 2 در دست ساخت قرار دارد و تصویر منتشر شده مربوط به دنیای بازی می‌شود.

Red-Dead-Redemption2-Map

نقشه‌ی لو رفته از بازی Red Dead Redemption 2

تصویری که در بالا مشاهده کردید، نقشه‌ی نسخه‌ی دوم این بازی است. در این نقشه محیط‌ها و شهرهای قسمت اول را هم مشاهده می‌کنید که تنها بخش کوچکی از بازی را شامل می‌شوند. همچنین در بازی محیط‌هایی وجود دارد که آب آن‌ها را فرا گرفته و به همین دلیل احتمال می‌رود که قهرمان اصلی بازی توانایی شنا کردن یا سفر با قایق را داشته باشد.

در این نقشه منطقه‌ی دیگری به نام New Bordeaux هم دیده می‌شود. این منطقه جایی است که ماجراهای بازی Mafia 3 در آن رخ می‌دهد. البته ماجراهای بازی مافیا ۳ در سال ۱۹۶۸ رخ می‌دهد و داستان Red Dead Redemption 2 خیلی قبل‌تر از این تاریخ در جریان خواهد بود.

شرکت Take-Two و استودیوی بازی‌سازی «راک‌استار» (Rockstar) هنوز خبر ساخت این بازی را تایید نکرده‌اند. البته چند وقت پیش شرکت راک‌استار به ساخت بازی GTA 6 اشاره کرد و گفت که این بازی مراحل اولیه‌ی تولید را پشت‌سر می‌گذارد.

البته مدتی پیش هم یکی از مدیران سابق راک‌استار گفته بود که ساخت دنباله‌ی بازی Red Dead Redemption  با مشکلات تکنیکی روبه‌رو شده است.

بازی Red Dead Redemption یکی از بهترین عنوان‌های عرضه شده برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ بود که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که افراد زیادی از مایکروسافت خواسته‌اند تا این بازی را به لیست عنوان‌های ایکس باکس ۳۶۰ که روی ایکس باکس وان اجرا می‌شوند، اضافه کند.

‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sina js

    اصلا نمیشه واسه این بازی صبر کرد!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه