نمایشگاه خودرو دیترویت؛ شورولت سیلورادو به رقابت فورد رنجر رفت

۲۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
نمایشگاه خودرو دیترویت

در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸، فورد با مدل جدید رنجر حاضر شد تا عاشقان خود را به وجد بیاورد. این درحالی است که شورولت، رقیب وطنی فورد هم کم نیاورده و با یک پیکاپ­‌تراک قدرتمند ظاهر شده تا برای همتای خود، خط و نشان بکشد!

همان­طور که پیش از این هم گفتیم، وقتی که حرف از پیکاپ­‌تراک به میان می‌­آید، بیشتر ما به یاد محصولات جذاب فورد و شورولت می­افتیم. همین اتفاق در نمایشگاه خودرو دیترویت افتاده و هر دو خودروساز بزرگ با محصولات جدیدشان حاضر شده­اند. شورولت با مدل ۲۰۱۹ سیلورادو (Silverado) به نمایشگاه دیترویت آمده؛ پیکاپ­تراک قدرتمندی که به پیشرانه­‌ی ۸ سیلندر خورجینی در مقابل موتور ۴ سیلندر فورد رنجر قرار می­گیرد!

سیلورادو نام یکی از سری محصولات شرکت شورولت است که از سال ۱۹۹۸ به روی خطی تولید این کمپانی رفته است.

البته به گفته­ی شورولت، سیلورادو در چند مدل پیشرانه­ی مختلف به بازار عرضه می­شود؛ مدل ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری جزو مدل پایین­‌رده­‌ی سیلورادو به حساب می‌­آید. این خودرو هم­چنین در دو مدل قدرتمند ۸ سیلندر خورجینی در حجم‌­های ۵.۳ و ۶.۲ لیتری هم قرار است در اختیار علاقمندان خود قرار بگیرد. هنوز اطلاعاتی درمورد حداکثر قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه­‌ها منتشر نشده است. شورولت سیلورادو هم­چون فورد رنجر به یک گیربکس ۱۰ سرعته‌­ی خودکار مجهز می‌شود.

سیلورادو ۲۰۱۸ به عنوان چهارمین نسل از خانواده­ی خود شمرده می­شود.

شورولت تلاش کرده تا اصالت خود را در پیکاپ­‌تراک جدیدش حفظ کند؛ با این حال تغییراتی در زبان طراحی سیلورادو اعمال کند تا شاهد چهره­ای خشن­ و جسورتری نسبت به سایر رقبای این کلاس باشیم. چراغ­های دو تکه­‌ی باریک، جلوپنجره­‌ی فوق­العاده بزرگ و عریض و استفاده از ترکیب رنگ مشکی در نمای جلو باعث شده تا حس اسپرت و خشن سیلورادو به مخاطب منتقل شود.

شما طرفدار کدام­ آمریکایی هستید؛ شورولت سیلورادو یا فورد رنجر؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    شورولت سیلورادو هم رده فورد f 150
    اون ماشینی که هم رده فورد رنجر هست،شورولت کلورادو
    مقایسه این دو خودرو اشتباه می باشد زیرا که در دو کلاس مختلف قرار دارند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه