منتظر نمایشگر خمیده و ظریف آیفون ۸ باشید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات در مورد آیفون ۲۰۱۷ بالا گرفته است. از ماه گذشته گزارشی در مورد نمایشگر OLED خمیده آیفون ۸ منتشر شده بود، اما گزارشی متعاقب این خبر ادعاهای پیشین را رد کرده است. با این حال، شاید حقیقت جایی در این بین است.

بر اساس گزارش Nikkei به نظر می‌رسد آیفون ۸ واقعا نمایشگر OLED خمیده دارد. البته خمیدگی نمایشگر این گوشی به‌اندازه‌ی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اج (Galaxy Edge) نیست. در عوض طراحی باظرافت‌تری دارد. باید یادآوری کنیم گفته می‌شود این خمیدگی نمایشگر به خاطر زیبایی آن است و کاربری خاصی ندارد. بنابراین ما انتظار امکاناتی که سامسونگ در انحنای گلکسی اج ارائه داده نداریم.

گفته می‌شود خمیدگی باظرافت نمایشگر آیفون ۸ به خاطر زیبایی آن است و کاربری خاصی ندارد.

در این گزارش آمده است خمیدگی آیفون ۸ ظریف‌تر از نمایشگرهای گلکسی S7 اج (Galaxy S7 Edge) خواهد بود. شاید خمیدگی کمتر به چالش ساخت کاور شیشه‌ای خمیده که با نمایشگر جفت شود، مربوط است. گفته می‌شود اگرچه نمایشگر خمیده به بیننده اجازه می‌دهد از فاصله‌ی ۱۳.۲ سانتی‌متری دید خوبی داشته باشد و گوشی را براق‌تر و جذاب‌تر می‌کند، ولی کارکرد معناداری برای آن در نظر گرفته نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا اپل در سال ۲۰۱۷، سه مدل گوشی آیفون عرضه می‌کند. iPhone 7s  و ۷s Plus و گوشی iPhone 8  که در دهمین سالگرد اپل با جدیدترین ویژگی‌ها و امکانات به بازار می‌آید.

بازهم تنها می‌توانیم تنها کلیت این خبر را مثل سایر گزارش‌ها و شایعات منتشر شده بپذیریم و تا رونمایی رسمی آیفون ۸ منتظر بمانیم. آیا شما هم در انتظار شنیدن اخبار جدید اپل در مورد گوشی‌های جدید آیفون هستید؟

منبع: Ubergizmotelegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    هر سال زمانی که نزدیک به انتشار نسخه های جدید گلکسی اس میشیم شایعات اپل هم شروع میشه که معمولا هم اکثرشون کذب هستند و در پایان یک گوشی با همون دیزاین و امکانات قدیمی منتشر میشه.۴ ۵ سال هست که واقعا خسته کننده شده این روند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه