نوکیا احتمالا تصویر تبلیغاتی اولین گوشی هوشمندش را منتشر کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا

از زمانی که نوکیا اعلام کرده می‌خواهد به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل پیشگام بود، حالا می‌خواهد به دوران شکوهش بازگردد.

تمام اخبار و شایعات حاکی از این هستند که نوکیا در اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار موبایل برمی‌گردد، اما درباره جزییات دقیق گوشی‌هایی که قرار است عرضه شوند و زمان عرضه آنها چیزی نمی‌دانیم.

طبق شایعات، حداقل دو گوشی هوشمند نوکیا تا آخر سال میلادی جاری عرضه خواهند شد. دو گوشی اندرویدی دیگر هم در دست ساخت هستند، اما بسته به نتیجه‌ی آزمایش‌ها این دستگاه‌ها در اواخر ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ رونمایی می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که یکی از گوشی‌های اندرویدی نوکیا که قرار است عرضه شود، در یک تصویر رسمی نشان داده شده است. این تصویر در صفحه رسمی توییتر این شرکت منتشر شد.

Nokia-phone

ظاهرا این دستگاه یک نمونه اولیه است که هنوز معرفی نشده، البته شاید هم این‌طور نباشد. در هر صورت نباید این احتمال را نادیده بگیریم که این گوشی می‌تواند یکی از اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی باشد که نوکیا پس از مدت‌ها عرضه می‌کند.

متاسفانه در این تصویر فقط می‌توانیم پشت گوشی را ببینیم، بنابراین نمی‌توانیم به راحتی تشخیص دهیم که این دستگاه قبلا عرضه شده یا نه.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. امیرحسین

    ببخشد ولی اون زمان که حتی سونی(کاری با سامسونگ ندارم) گوشی جاوا میداد بیرون نوکیا اسمارت فون داشت اولین گوشی هوشمند یه جواریی میشه گفت توهین به این برند

  2. مهدی

    عذر میخوام چرا میگید اولین گوشی هوشمند؟با توجه به اینکه نوکیا قبلا اندروید کار کرده بود (گوشی x و x2)
    بفرض به حساب نیاوردن سیمبین ۳ که واقعا زمان خودش خوب بود و همین ویندوز فونی که الان داره کار میکنه!

  3. وحید

    من که از خدامه نوکیا دوباره برگرده
    ولی نوکیا مثل کسی هست موقعی مهمونی تموم شده میرسه به مهمونی
    نمودش به نظرم همین تبلت N1

  4. حامداقا

    کاش زودتر برگرده به اندروید.واقعا نوکیا همیشه واسم برند قابل اعتمادی بوده.برندی که گوشیاش موقع شارژ منفجر نمیشه و وقتی تو جیب میزاری خم نمیشه.

    1. علی جوادی

      دوست عزیز همین نوکیا چند سال از غفلت امسال من و شما استفاده کرد و گوشیهاش رو با قیمت نجومی به ایران وارد میکرد…
      N73 لقبش ان هنگ بود که خودم داشتم…N95 که خدای فلش بود و هر روز فلش میزدمش…N9 که با قیمت ۱میلیون و دویست هزار در سال ۹۰ خریدم بعد از یک سال فقط یک نرم افزار ماشین حساب براش اومد…قابل توجه شما که نوت ۷ که از دیدگاه منتقدین برترین گوشی شناخته شده از یک میلیون نسخه فقط ۲۴ عدد مشکل باتری داشتن و مشکل هم حل شده…کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ باز هم سامسونگ برترین گوشی ساز دنیا خواهد شد
      با تشکر از خانم غلامی

      1. حسن

        چرا اینقدر عصبانی ؟
        سامسونگ هم برند خوبیه اما باید و باید و باید قبول کنیم که سامسونگ و ال جی و بقیه برندها از غفلت نوکیا استفاده کردن و سری توی سر ها در آوردن. نوآوری و کیفیت محصولات نوکیا واقعا بالا بود.
        شاید سن شما و حافظه شما قد نده، ما یه کتلت ( اسم غذاست ) داشتیم که خارجیا بهش میگفتن ۶۶۰۰ ، آخر نوآوری زمان خودش بود، اتفاقا دو هفته پیش تو اتوبوس دست یه نفر دیدم سالم مثل روز اولش بود.
        من هم با N9 مشکل داشتم ولی یه گوشی دلیل بر بد بودن یه برند نمیشه. هر چند که بعضی از برند ها هنوز دارن پول خوب بودن تنها یه محصولشون رو می خورن.
        امیدوارم نوکیا بتونه مثل یه ققنوس از دل این خاکستر بلند بشه، هرچند که خیلی از مهندسین بنام نوکیا دارن برای اپل و سایر برندها کارمیکنن.

      2. Hamedevil4

        خدا نکرده دوس نداری جزو اونا انفجاری ها باشی وقتی معلوم خطرناکه چه کاریه خودمان در معرض انفجار قرار بدیم نوکیا همیشه خوب بوده فقط مشکلش پافشاری از استفاده نکردن از آندروید بود که….

      3. شهرام سام

        دوست نازنین ،سیستم واردات کشور ارتباطی به قیمت گذاری نجومی برند های مختلف نداره . اگر قیمتی برای من و شما نجومی محسوب می شه دلیلش اختلاف ارزش پول کشور در مقابل ارزهای دیگه بازاره و نه بنداز بودن شرکت ها . در ثانی ، من هم از سری N نوکیا استفاده کردم ، بغیر از N95 که شما اشاره کردید ، مابقی ، دستگاه های با ثباتی بودن . مشکل باطری نوت ۷ هم بهیچ وجه حل نشده !!! مجبور به بازگردانی گوشی ها شدند . به این نمیگن حل شدن ماجرا ، البته همین پس گرفتن گوشی های معیوب کار بزرگی بود که تعهد این شرکت رو نسبت به مشتریانش نشون می ده . امید که رقابت بین شرکت ها در نهایت به سود مشتریان تمام بشه .

      4. LoviBuilder

        دوست من تلفن های همراه سامسونگ واقعا عالی هستند اما برترین گوشی ساز خیلی وقته اپل بوده و خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه