نوکیا حداقل چهار گوشی جدید در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD Global که تا ۱۰ سال آینده گوشی‌های نوکیا را راهی بازار می‌کند، به این موضوع اشاره کرده که حداقل یک محصول جدید در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش در می‌آورد. به احتمال زیاد این گوشی D1C خواهد بود که شایعات مختلفی از آن شنیده‌ایم؛ اما به نظر می‌رسد که HMD با تامین کننده‌های تایوانی خودش روی چهار گوشی دیگر هم کار می‌کند.

گوشی دوم و سوم نوکیا در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی‌ها صفحه نمایش ۵ تا ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD یا Full HD خواهند داشت.

در حال حاضر مشخص شده که صفحه نمایش گوشی‌های جدید نوکیا توسط شرکت LG ساخته شده و از تکنولوژی‌ Innolux در ساخت آن‌ها استفاده شده است. گوشی D1C اولین محصول تازه وارد نوکیا خواهد بود و دو تلفن همراه هوشمند دیگر هم بر پایه‌ی همین محصول ساخته شده‌اند و تنها از نظر اندازه و برخی مشخصات سخت افزاری با گوشی اصلی تفاوت دارند.

شایعه شده که یکی از این گوشی‌ها ۲۰۰ دلار قیمت دارد که به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و سه گیگابایت رم مجهز شده است. مدل بعدی هم ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p و ۲ گیگابایت رم دارد.

منبع: Digitimes

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرش

    اگر با همون کارآیی و کیفیت همیشگی ارزه بشع عاشقش میشم..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه