نوکیا قیمت دوربین Ozo را کاهش داد

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین واقعیت مجازی نوکیا، سال گذشته عرضه شد. این دوربین که Ozo نام دارد، از سوی نوکیا به عنوان یک وسیله‌ی حرفه‌ای معرفی شد؛ طوری که مخاطب اصلی این دوربین قرار است شرکت‌ها باشند، نه افرادی که برای تفریح و سرگرمی می‌خواهند ویدیوی واقعیت مجازی بسازند. همین موضوع هم باعث شده بود تا دوربین Nokia Ozo قیمتی نجومی داشته باشد. نوکیا این دوربین ۳۶۰ درجه را ۶۰ هزار دلار قیمت‌گذاری کرده بود.

نوکیا گفته است که می‌خواهند با همکاری شرکت LeEco دوربین واقعیت مجازی‌اش را در چین عرضه کنند.

خبر خوب این است که نوکیا خبر از کاهش قیمت این دوربین داده است. دوربین Ozo از این پس با کاهش قیمت ۱۵ هزار دلاری، با قیمت ۴۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید. البته ۴۵ هزار دلار هم هنوز اصلا رقم کمی نیست. با این حال، مطمئنا شرکت‌هایی هستند که این کاهش قیمت ممکن است آن‌ها را ترغیب به خرید یک Nokia Ozo کند.

نوکیا گفته است که می‌خواهند با همکاری شرکت LeEco دوربین واقعیت مجازی‌اش را در چین عرضه کنند. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است که قیمت ۴۵ هزار دلاری یا ۴۰ هزار یورویی دوربین Ozo باعث می‌شود این دوربین، مخاطب‌های بیشتری برای خود پیدا کند.

نمی‌دانیم آیا این کاهش قیمت قرار است تاثیر بزرگی روی میزان فروش Ozo بگذارد یا نه، اما می‌دانیم که افراد زیادی هستند که در حال حاضر، کاهش قیمت Ozo خوشحال‌شان نکرده است: کسانی که زودتر این دوربین واقعیت مجازی را خریده بودند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه