نوکیا ۳۰۱ با مقاومت شگفت‌انگیزش جان یک انسان را نجات داد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نوکیا از قدیم به دلیل ساخت گوشی‌های بسیار مقاوم معروف بود. مقاومت بعضی از این گوشی‌ها به‌قدری زیاد بود که حتی درباره‌شان جوک می‌ساختند. درباره نوکیا ۳۳۱۰ می‌گفتند که این گوشی شبیه یک تانک است. مقاومت و فناناپذیری این گوشی به قدری بود که به شوخی می‌گفتند اگر شب آن را زیر خاک هم دفن کنید فردا دوباره روی میزتان پیداش خواهید کرد. نوکیا ۳۳۱۰ با ابعاد ۱۱۳ در ۴۸ در ۲۲ میلی‌متر و وزن ۱۳۳ گرم یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های تاریخ بود و اگر به خاطر بیاورید گوشی‌هایی شبیه به این مدل که نوکیا تولیدشان کرده بود انواع و اقسام شکنجه‌ها را تاب می‌آوردند. به هر حال این روزها گوشی‌هایی با برند نوکیا بسیار کم یافت می‌شوند اما با این وجود همان تعداد کم از گوشی‌های نوکیا که در اختیار کاربران مانده مقاومت شگفت‌انگیزشان را حفظ کرده‌اند.

Nokia_bullet-large_trans++iEYSsjLjJhKdsvXqKaSPU3wFuinrWeP1mbUtFiBzV-8

اما اتفاق جالبی که اخیرا افتاده و باعث شد یاد گذشته و گوشی‌های نوکیا بیفتیم این است که یک گوشی نوکیا ۳۰۱ توانسته جان یک نفر را نجات دهد. ماجرا از این قرار است که مردی در افغانستان گلوله خورده اما این گلوله به گوشی نوکیا ۳۰۱ برخورد کرده و گلوله هم در این برخورد نتوانسته از سد نوکیا ۳۰۱ عبور کند. به این ترتیب مقاومت عجیب و غریب گوشی‌های نوکیا این بار توانسته جان یک نفر را نجات دهد.

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. رضا

    جهت اطلاع این مدل نوکیا ۱۰۸ ن ۳۰۱

  2. mahdispd

    دیجی کالا مگ این کاملن شایعه است این پشتش دوربین داره در حالی ک صفحش دو رنگه هست بابا الکیه ساختن اینو چرا هر چرتو پرتیو نشر میدی؟؟؟از شما بعید بود(در ضمن لطفا نظر منتشر شود.)

    1. علیرضا حبیب زاده

      صفحه اش دو رنگه نیست دوست عزیز اون بورد گوشیه که تو عکس معلومه. صفحه اش جدا شده

  3. سام

    حالا اگه سامسونگ بود کلا عملیات انحتاری تکمیل بود.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه