نویسنده‌ی رمان‌های Game of Thrones سریال جدیدی در دست کار دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جرج آر آر مارتین»، نویسنده‌ی معروف مجموعه رمان‌های «نغمه‌ی آتش و یخ» است؛ با این حال، بیشتر افراد این مجموعه کتاب‌ها را با سریال تلویزیونی‌شان یعنی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) می‌شناسند. مارتین اخیرا گفته است که قرار است دوباره در ساخت یک پروژه‌ی تلویزیونی دیگر همکاری کند.

آن طور که مارتین در وبلاگ شخصی‌اش نوشته است، شبکه‌ی تلویزیونی Universal Cable Productions حق ساخت مجموعه‌ی Wild Cards را خریداری کرده است. مجموعه‌ی آنتولوژی Wild Cards شامل رمان‌های متعددی است که توسط نویسنده‌های مختلف نوشته می‌شوند و هر کدام داستان جداگانه‌ی خود را دارند. مارتین می‌گوید که قرار است مجموعه‌های مختلفی از روی Wild Cards ساخته شوند و این مجموعه‌ها در یک جا، به هم گره خواهند خورد.

بیشتر رمان‌های Wild Card در امریکایی پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتند. در این رمان‌ها، گروهی از انسان‌ها هستند که به ویروسی به اسم Wild Card مبتلا شده‌اند. گفته می‌شود که این ویروس می‌تواند دی‌ان‌ای انسان را دوباره بنویسد و برخی از انسان‌هایی که این ویروس را گرفته‌اند، تبدیل به ابرقهرمان شده‌اند.

Wild-Cards-Novels

مارتین در وبلاگ‌اش نوشته است: “Wild Cards مجموعه‌ی بزرگی از کتاب‌ها، کمیک‌ها و بازی‌ها را تشکیل می‌دهد، این بیش از هر چیز، یک دنیا است؛ دنیایی بزرگ، متنوع و هیجان‌انگیز به اندازه‌ی دنیای کمیک‌های مارول و دی‌سی. البته بسیار تیره‌تر و تاریک‌تر و واقعی‌تر.”

نویسنده‌ی رمان Game of Thrones در حالی این خبر را می‌دهد که شبکه‌ی HBO اخیرا اعلام کرد که سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید.

خود مارتین قرار نیست روی سریال Wild Cards کار کند: “من قراردادی برای کار به صورت انحصاری با شبکه‌ی HBO دارم.”

منبع: Polygon

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه