نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life استودیوی Valve را ترک کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«مارک لیدلو» (Marc Laidlaw) نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life که از سال ۱۹۹۷ تاکنون در استودیوی «والو» (Valve) فعالیت می‌کرد، از این استودیو جدا شد.

مارک لیدلو نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life بعد از ۱۸ سال استودیوی Valve را ترک کرد.

لیدلو وظیفه‌ی نویسندگی Half-Life 1 و Half-Life 2 را بر عهده داشت و بعدا به عنوان سرپرست نویسندگان Half-Life 2: Episode 1 و Episode 2 انتخاب شد. هنوز مشخص نشده که لیدلو کار نوشتن بازی Half-Life 3 را به پایان رسانده یا خیر. حتی نقش او در ساخت بازی Half-Life 3 هم نامشخص است و والو هیچ اطلاعاتی را درباره‌ی این بازی منتشر نکرده. شرکت والو بعد از عرضه‌ی بازی Half-Life 2: Episode 2 هیچ اطلاعاتی را از قسمت بعدی این مجموعه بازی‌ها منتشر نکرده و بسیاری از کاربران سوال می‌کنند که آیا این بازی هنوز در دست ساخت است یا خیر.

لیدلو گفته که دلیل جدایی او از استودیوی والو کاملا شخصی بوده و در شرایط بسیار خوبی این استودیو را ترک کرده است. او در نامه‌ی خداحافظی خودش به بازی‌کننده‌ها گفته: “من دیگر به عنوان کارمند استودیودی والو شناخته نمی‌شوم و در این استودیو هیچ نقشی ندارم. دلیل جدایی من این است که پیر شده‌ام. از سال ۱۹۹۷ در این استودیو حضور داشتم و کم‌کم کارمندان به من «لیدلو پیر» می‌گفتند. من زمان بسیار خوبی را در استودیوی والو گذراندم و اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که باید از زمینه‌ی ساخت بازی فاصله بگیرم و روی پروژه‌های نویسندگی شخصی خودم کار کنم.”

Marc Laidlow

مارک لیدلو نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life

لیدلو گفته که دوست دارد کار نویسندگی را در حوزه‌های خارج از بازی‌های کامپیوتری دنبال کند، اما می‌خواهد به صورت پاره وقت با شرکت والو همکاری داشته باشد.

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که آینده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life در دست او قرار ندارد و دیگر روی این مجموعه بازی‌ها کار نمی‌کند.

‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمدسعید حسینخانی

    واقعا سر از کار والو در نمیارم!
    دیگه طرفدارای half life داریم پیر می شیم و کم کم داریم اون هیجان و علاقه به گیم رو از دست میدیم.
    نسل جدید هم که با این بازی غریبه هستن. این تاخیر طولانی اصلا منطقی نیست…

  2. Avatar آندروید

    واقعا یک مهره خوب برای این شرکت محسوب میشد
    حیف شد که دیگه از این شرکت رفت.

  3. Avatar پویا عزیزیان

    ای بابا من هنوز منتظر Half Life 3 هستم با خوندن این مطلب ناامید شدم … 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه