شایعه: نکسوس‌های جدید با نام‌های ۶P و ۵X رونمایی خواهند شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل از ماه‌ها پیش در حال کار روی دو گوشی هوشمند از سری محصولات نکسوس است.

براساس شایعه‌های منتشر شده، گوگل دو نکسوس ال‌جی و هوآوی را با نام رسمی نکسوس ۶P و نکسوس ۵X معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.

این شرکت پیش از این چندین مدل از گوشی‌های نکسوس را با همکاری شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تولید و در بازار عرضه کرده است. به‌طور مثال نکسوس ۴ و نکسوس ۵ این شرکت با همکاری ال‌جی طراحی و تولید شده است. همچنین سال گذشته نکسوس ۶ توسط شرکت موتورولا تولید و روانه‌ی بازار شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید گوگل از ماه‌ها پیش با همکاری دو شرکت ال‌جی و هوآوی در حال کار روی نکسوس‌‌های جدید است.

پیش از این شایعه‌هایی در مورد این‌که شرکت گوگل نکسوس تولید شده در شرکت ال‌جی را با نام نکسوس ۵X معرفی و در بازار عرضه می‌کند، منتشر شده بود. به‌نظر می‌رسد این محصول مدل ارتقا یافته‌ای از نکسوس ۵ ال‌جی باشد. همچنین در حال حاضر شایعه‌های جدیدی منتشر شده که براساس آن‌‌ها نکسوس هوآوی هم با نام رسمی نکسوس ۶P معرفی و روانه‌ی بازار خواهد شد.

گوگل برای نکسوس ال‌جی یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی و برای نکسوس هوآوی یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی را در نظر گرفته است.

لازم به‌ذکر است که شرکت گوگل در تاریخ ۷ مهر ماه سال جاری (۲۹ سپتامبر) یک کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از جدیدترین محصولات هوشمند خود برگزار خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد گوگل در جریان این مراسم دو نکسوس جدید شرکت‌های هوآوی و ال‌جی را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه