نکسوس ۶P مدعی جدید عکاسی موبایل

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سایت DxOmark دوربین گوشی نکسوس ۶P شرکت هوآوی را مورد بررسی قرار داده و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده است. در حالی که این سایت نسخه آزمایشی این گوشی را در اختیار داشته، در تست‌های انجام شده نتایج بسیار خوبی از دوربین آن به‌دست آمده و توانسته امتیاز ۸۴ را کسب کند. این سایت به گوشی گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ امتیاز ۸۶ را داده بود.

گوشی نکسوس ۶P در سایت DxOMark توانست امتیاز ۸۴ را به‌دست بیاورد.

شب گذشته مشخص شد که گوشی نکسوس ۶P یک دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی دارد که اندازه هر پیکسل آن ۱٫۵۵ میکرون است. این دوربین از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. از فلش دوگانه برای آن استفاده شده و قطر سنسور این گوشی ۱/۲٫۳ اینچ است.
در بخش عکاسی نکسوس ۶P امتیاز ۸۶ را به‌دست آورد (یعنی بالاتر از گوشی‌های ال‌جی G4، اپل آیفون ۶ پلاس و سونی اکسپریا Z3 پلاس) که بسیار عالی است و تصاویری با جزییات زیاد ثبت می‌کند. همچنین میزان دقت فوکووس خودکار آن بسیار بالا است. عکس‌ها از تراز سفیدی (White Balance) بسیار خوبی هم بهره می‌برد.

nexus-6p-huawei-1

این سایت اعلام کرده که با روشن کردن +HDR به صورت دستی می‌توان تصاویر بسیار خوبی در محیط‌های تاریک ثبت کرد. همچنین این دوربین می‌تواند قبل از انجام شدن عمل فوکووس، عکس بگیرد. البته دوربین نکسوس ۶P در قسمت فیلم‌برداری عملکرد چندان فوق‌العاده‌ای نداشت. نکسوس شرکت هوآوی در قسمت فیلم‌برداری امتیاز ۷۹ را به‌دست آورد. در حالت فیلم‌برداری گوشی نمی‌تواند به‌خوبی فوکووس کند یا لرزش دست را ازبین ببرد. همچنین در محیط‌های تاریک از جزییات محیط و رنگ‌ها کم می‌شود.
امتیازی که گوشی ۶P به‌دست آورده بسیار بیشتر از نکسوس‌هایی بوده که در گذشته راهی بازار شده‌اند و از این نظر یک ویژگی بسیار خوب برای آن‌ به حساب می‌آید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه