نگاهی به رابط کاربری گلکسی نوت ۷ در دیجی‌کالا مگ

۲۰ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سری نوت همیشه جزو موفق‌ترین گوشی‌های بازار بوده است. امسال سامسونگ با قابلیت‌های جدیدی که به گلکسی نوت ۷ اضافه کرد، نشان داد که جدیدترین عضو خانواده‌ی گلکسی نوت لیاقت دو پله ارتقای درجه را داشته است. کافی است تنها چند دقیقه نوت ۷ را در دست گرفته و با آن کار کنید تا تمام گوشی‌های دیگری که تابه‌حال می‌شناخته‌اید به نظر کسل‌کننده برسند. نوت ۷ با اندروید ۶ یعنی مارشمالو روانه‌ی بازار شده و طبق معمول رابط کاربری خاص سامسونگ یعنی تاچ‌ویز هم در آن به کار رفته است. البته نسخه‌ی جدید این رابط کاربری سبک‌تر شده و با رنگ‌های ملایم، حس یکپارچه‌تری را به کاربر انتقال می‌دهد. منوی تنظیمات هم در نوت ۷ ساده‌تر شده و یافتن اطلاعت و تنظیمات مورد نظر در آن به‌سادگی امکان‌پذیر است.

قلم S Pen مانند نوت‌های قبلی بخش مهمی از تجربه‌ی کار با نوت ۷ را رقم می‌زند. خوشبختانه سامسونگ علاوه بر بهبود سخت‌افزاری از نظر نرم‌افزاری هم قابلیت‌های کاربردی جدیدی را به قلم گلکسی نوت ۷ اضافه کرده است. برخی از قابلیت‌های جدید قلم S Pen عبارتند از ترجمه‌ی سریع لغات از طریق سرویس Google Translate، بزرگنمایی محتوای صفحه‌نمایش و امکان تهیه‌ی فایل‌های GIF کوتاه از هر نوع ویدیویی که روی صفحه‌نمایش در حال پخش باشد. البته قابلیت‌های نرم‌افزاری نوت ۷ و ویژگی‌های خاص رابط کاربری آن به‌قدری زیاد است که نمایش تمام آن‌ها زمان زیادی را می‌طلبد. در این ویدیو کوتاه نگاهی سریع داشتیم به رابط کاربری نوت ۷ و برخی از قابلیت‌های کاربردی قلم S Pen.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Arsalan

    دم سامسونگ با سری نوتش گرم.
    به خدا اونایی که میخوان اپل بگیرند بیان نوت۷ را بخرند.

  2. Avatar علیرضا

    عجب چیز خفنیه!
    آیفون به چه امیدی زندست خخخ

  3. Avatar mahdispd

    عالی بود کاش این اخبارای مربوط ب نوت ۷ رو همون دیروز ک گزاشته بودین میدیدم من ک دارم ب وجد میام راستی فیلمی ک از صفحه گوشی ضبط کردینم فک کنم با استفاده از همون تهیه فیلم خوده گوشی گرفتین

  4. Avatar قاسم

    سلام و خسته نباشید
    قبلا ویدیو ها رو تو دیجی کالا تی وی میذاشتین اونجا میشد به تفکیک کیفیت دانلود کرد خیلی بهتر بود، اینجا کیفیتش پایینه. ممنون میشم مث قبل ۷۲۰p رو اونجا آپلود کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه