نگاهی به یکی از سوپر اسپرت جدید و تولید محدود ایتالیایی

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا برایتان نامش غریب است. البته حق هم دارید، چون ATS GT یکی از جدیدترین سوپر اسپرت‌هایی است که به تازگی متولد شده، طراحی ‌هیجان‌انگیزی دارد و عده‌ای را به یاد زبان طراحی پورشه می‌اندازد. سوپر اسپرت ATS GT از مک‌لارن P1 و رقیب وطنی خود، فراری لافراری ارزان‌تر است. شما با پرداخت ۱.۱۵ میلیون دلار می‌توانید صاحب یک سوپر کار ایتالیایی و کم‌یاب شوید؛ خودرویی که قرار است از آن تنها ۱۲ دستگاه تولید شود!

وقتی که حرف از سوپراسپرت‌ها به میان می‌آید، بیشترین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، قدرت و شتاب آن‌هاست. این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی تویین تو‌ربو با حجم ۳.۸ لیتر مجهز شده است. به لطف این پیشرانه‌ی نه چندان حجیم، شاهد تولید قدرت ۶۹۰ اسب‌بخار از آن هستیم. البته این عدد چندان ما را شگفت زده نمی‌کند. به همین دلیل است که سازنده‌ی این سوپراسپرت گفته که نسخه‌ی نهایی ATS GT به حداکثر توان ۸۰۰ اسب‌بخار می‌رسد.

این سوپراسپرت تولید محدود می‌تواند ظرف ۳ ثانیه وزن ۱.۳ تنی خودش را از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت (۶۰ مایل بر ساعت) برساند. هم‌چنین حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اگرچه ATS یک برند نسبتا قدیمی است اما برای سالیان زیادی در عرصه‌ی خودروسازی غیبت داشت. حالا این خودروساز تصمیم گرفته با تولید یک سوپراسپرت نسبتا ارزان‌قیمت در مقابل رقبای پرچم‌دار به دنیای هیجان‌انگیز سرعت و هیجان پا بگذارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این سوپراسپرت نوظهور را ببینید.

منبع: Motor1

تولد دوسالگی دیجی‌کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ابوالفضل

    یه دونه و بعد مثل اضافه اس

  2. Avatar ابوالفضل

    دیروز نوشته بودید رقبای وطنی مثل فراری
    امروز تصحیح کردید شده این ” سوپر اسپرت ATS GT از بعضی از مک‌لارن P1 و رقیب وطنی خود مثل و فراری لافراری ارزان‌تر است”

    1. مرسی دوست عزیز
      اصلاح شد 🙂

  3. Avatar ///mahdispd

    آدم اون پولو میده یه ویرونه دست دوم میگیره!!.این که خیلی چرتهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه