نگاهی به موستانگ شلبی ۵۷۵ هزار دلاری

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موستانگ

اگر از علاقمندان به دنیای خودروها به ویژه ماشین‌های کلاسیک باشید، احتمالا شنیدن نام شلبی شما را هیجان زده می‌کند؛ خودرویی که مشخصا یک پیام به راننده‌ی خود می‌دهد: پا را تا انتها روی پدال گاز فشار بده تا با غرش دلهره‌آور، ترس را در جان همه بیاندازم!

داستان از این قرار است که در مطلب امروز می‌خواهیم به یکی از تمیزترین خودروهای متعلق به فورد موستانگ شلبی GT350 نگاهی بیاندازیم. در مجموع از این مدل موستانگ شلبی ۵۶۲ دستگاه تولید شده و مالک آن قیمت ۵۷۵ هزار دلار را برای آن تعیین کرده است.

این خودرو سفید رنگی که در تصاویر می‌بینید، سی و نهمین نمونه تولید شده در خط تولید کارخانه است. این ماشین جزو اولین‌ شلبی‌های تولید شده در مقر اصلی شلبی یعنی Venice کالیفرنیا به حساب می‌آید. این خودرو که بسیار تمیز و سالم به نظر می‌رسد، ۳ سال در دست بازسازی بوده است. بسیاری از لوازم و قطعات این خودرو از نمونه اورجینال GT350 گرفته شده تا حس همان خودروی تولید شده در خط تولید آن زمان شلبی را به مالک خود بدهد. شلبی با استفاده از موتور K-Code با حجم ۴.۷ لیتر، قدرت موتور را افزایش داد. نتیجه آن شد توان پیشرانه از ۲۷۱ به ۳۰۶ اسب بخار رسید که همین ویژگی برای بسیاری از عاشقان فورد بسیار خواستنی‌تر از همیشه شد.

شاید بی دلیل نیست که صاحب این خودرو قیمت ۵۷۵ هزار دلاری را برای فروش درنظر گرفته است. در ششمین قسمت از مستند خودرو رینگ اسپرت، سه اتاق ۶۵، ۶۸ و ۷۳ نسل اول موستانگ مورد بررسی قرار گرفت.

آگهی این خودرو در سایت‌های خارجی

آیا شما هم از طرفداران این خودروهای قدیمی، آنتیک یا به عبارتی ماشین‌های کلاسیک هستید؟ آیا واقعا حاضرید برای داشتن چنین خودروهای ارزشمندی مبلغ زیادی هزینه کنید و آخر هفته‌های خود را به سرویس و نگهداری سخت آن‌ها اختصاص دهید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. parsa

    واقعا هم هیجان زده شدم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه