نگاهی به یکی از ویژگی‌های جالب وانت تسلا

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان معرفی محصولات جدید تسلا که شامل رودستر و کامیون الکتریکی این شرکت می‌شود، از رندر یک وانتی رونمایی شد که یک ویژگی جالب دارد؛ این وانت الکتریکی می‌تواند خودش یک وانت دیگری را هم حمل کند!

درحقیقت برای این گونه خودروها لفظ پیکاپ‌تراک را به کار می‌بریم اما در زبان فارسی متداول از آن‌ها به عنوان وانت‌های غول‌پیکر یاد می‌کنیم. تسلا در مراسم رونمایی محصولات جدیدش از رندر این وانت رونمایی کرد. البته هنوز خیلی زود است که درمورد محصول آینده و احتمالی تسلا صحبت کنیم اما این‌طور که پیداست، پیکاپ‌تراک تسلا از پیشرانه‌ی قدرتمند و طراحی خوبی بهره می‌برد که در رندر آن، نشانی از حضور یک وانت دیگر در بخش حمل‌بار آن به چشم می‌خورد.

۱۶ سپتامبر، ایلان ماسک در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که چه می‌شود اگر نسخه‌ی کوچک کامیون تسلا را می‌ساختیم؟ حال با دیدن همین تصویر رندر شده می‌توانیم به خوبی متوجه تصمیم و تلاش این شرکت آمریکایی برای ساخت یک ابروانت قدرتمند الکتریکی شویم. البته باید تا نهایی شدن این موضوع صبر کنیم، همان‌طور که بعد از انتشار تصاویر جاسوسی از کامیون الکتریکی تسلا کمی منتظر ماندیم تا این شرکت رسما از آن رونمایی کرد.

آیا شما هم از طرفداران ماشین‌های الکتریکی هستید یا باور دارید که هیچ چیزی نمی‌تواند جای ماشین‌های بنزینی و دیزلی را بگیرد؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا خردمند

    امیدوارم که طرحش با موفقیت همراه باشه…

    چون بازار وانت های غول پیکر ایالات متحده ؛ دست فورد و جمس و شورولت های پر مصرف هست …

    من که بعید می دونم که با طرز فکر محافظه کارانه ی وانت داران آمریکایی؛ از این تسلای زیبا استقبال بشه.

  2. Avatar ابراهیمی

    پیشنهاد می کنم مسئولان نخبه ما در ایران خودرو و سایپا در طراحی های فوق فضایی خود جهت نیاسن سایپا و غیره را جهت بهره برداری لازم به این گونه شرکت ها ارسال کنند تا ناشناخته از دنیا نرن.حیف هستند این دریاهای مدیریت و توانمندی

    1. Avatar بردیا صالحی راد

      واااااااای! آقا ابراهیمی من ترکیدم از خنده نصف شبی مرد مؤمن!!! خیلی خوب نوشتی! توییت ش کن!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه